مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

تحریم ها برای ملت ایران پله صعود است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: مسئولان در هر سنگری که حضور دارند رسالت خود را به درستی ایفا کنند و با تفکر بسیجی روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عمل کنند از تنگنا ها نجات پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام اکبر پور در مراسم افتتاح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران در فاطمیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان گفت: از تمام پاسداران، پایوران و بسیجیان تقاضا دارم که نسبت به برنامه های اعتقادی و معنوی همت ویژه و جانانه ای در سال جاری داشته باشند، تهدیدی که امروز متوجه پاسداران است قطعا هیچ گروه و عضوی از اجتماع را تهدید نمی کند.

وی افزود: در سال 98 با برنامه ریزی های انجام شده و تدابیر صورت گرفته همه افراد در برنامه های ماه مبارک و برنامه های اجرایی و تعلیم و تعالی در طول سال با رویکرد متفاوت تری شرکت کنند.

حجت الاسلام اکبرپور با تاکید براین مطلب که فاطله گرفتن از برنامه های معنوی و تعلیم و تربیت آسیب پذیری در بین افراد را  بیشتر می کند بیان کرد: افرادی که که در جامعه مورد آسیب واقعه شده اند افرادی هستند که کم توجهی به برنامه های اعتقادی و معنوی را داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گزیدنه های اول تهاجم فرهنگی، شبیه خون فرهنگی دشمنان را  پاسداران دانست و ادامه داد: هجمه های پنهان دشمن در این نهاد بسیار است، لذا ما با توجه به تهدیدات دشمنان در برنامه های بصیرتی باید حضور پررنگتری داشته باشیم.

این مسئول ادامه داد: هرجا که دشمن با تحریم علیه ضربه زدن ملت ایران پیش آمده است برای ما برکاتی را به دنبال داشته است، جنگ برای ما نعمت بود و اگر ما دفاع مقدس را نداشتیم امروز دشمنان ما را بلعیده بودند، به برکت دفاع مقدس به پیشرفتهای بسیاری دست یافته ایم .

حجت الاسلام اکبر پور با بیان این مطلب که تحریم ها برای ملت ایران پله صعود است در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان در هر سنگری که حضور دارند رسالت خود را به درستی ایفا کنند و با تفکر بسیجی روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عمل کنند از تنگنا ها نجات پیدا خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات