خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور گفت: امروز جوانان ما می توانند پاسخ بسیاری از سوالات و حتی شبهات خود درباره اسلام و انقلاب را در آثار شهید مطهری بیابند و وظیفه ما تبیین ابعاد شخصیت مطهری در رفتار، کردار و منش اوست.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۳۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

وظیفه امروز ما تبیین ابعاد شخصیت شهید مطهری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام علی محمد لروند در جمع پاسداران و بسیجیان تویسرکانی، با گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه، اظهار داشت: این هفته در حقیقت پاسداشت استاد شهید مرتضی مطهری است و باید بدانیم همت به اجرای اصول اسلام، ولایت‌مداری و به ویژه اهتمام به خدمت به مردم سرلوحه کارهای او بود.

وی با تأکید بر اینکه تفکرات شهید مطهری برگرفته از اسلام ناب بود، اظهار کرد: بعضی از شخصیت این استاد شهید را می‌توان در آثار و تألیفاتش جستجو کرد و یافت.

امام جمعه کنگاور افزود: شهید مطهری فردی است که امام خمینی(ره) درباره آثار ارزشمند او فرمودند من آثار ایشان را به طور کامل تایید می‌کنم و به جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان توصیه می‌کنم که از کتاب‌های شهید مطهری فاصله نگیرند.

وی تصریح کرد: شهید مطهری به شدت دغدغه‌مند اسلام و انقلاب بود تا جایی که دشمنان این نظام نتوانستند تفکر والای او را بپذیرند و دست به ترور زدند تا اندیشه هایش در جامعه اشاعه پیدا نکند.

لروند عنوان کرد: دشمنان غافل از این بودند و هستند که با ترور نمی توانند اندیشه های مهم یک فرد را نابود کنند.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما می‌توانند پاسخ بسیاری و حتی تمام سوالات خود درباره اسلام و انقلاب را در آثار شهید مطهری بیابند و وظیفه ما تبیین ابعاد شخصیت مطهری در رفتار، کردار و منش اوست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات