به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم دانش آموزان بسیجی واحد عترت باباحیدر با خانواده معلم شهید ولی الله مرتضوی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۷۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله مطهری و گرامیداشت روز معلم، دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت عترت بابا حیدر با خانواده معلم شهید ولی الله مرتضوی دیدار کردند.

شهید ولی الله مرتضوی جوانی مومن و متعهد و معلمی دلسوز بود که متاهل و دارای یک دختر بود؛ اما با این وجود به فرمان امام خویش لبیک گفت و به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در اوج جوانی و در سن 23 سالگی خداوند او را جزء بندگان خالص خود برگزید و به مقام والای شهادت دست یافت.

خانم محمدی رییس حوزه دانش آموزی خواهران در این دیدار گفت: نقش شهدائی نظیر شهید ولی الله مرتضوی و خانواده های آنان در دوران دفاع مقدس بسيار ارزشمند بوده و امنيت و آسايش امروز را مديون ايثارگري هاي آنان و صبر و شکيبايي خانواده هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران هستيم.

خانم محمدی در پایان عنوان کرد: شهدا برای حراست از دین و ایمان، ناموس و خاک وطنمان تا آخرین نفس ایستادند و همین امر موجب پررنگ شدن نقش  نسل امروز در ادامه دادن راه شهدا میشود. به برکت خون این شهدا کشور ما یکی از امن ترین کشور های دنیا شده و ما در قبال این خون ها مسئولیم و باید راه این شهدا را ادامه بدهیم و از خانواده هایشان دیدار و قدردانی کنیم.

ارسال نظرات