خبرهای داغ:
پدران ما را با دستان خالی آزمودید و امروز ما را با دستان بلند عماد خواهید سنجید..اسراییل اگر موشک اتمی شلیک کند قبل از ورود به ایران دیمونا نابود و جایی بنام اسراییل وجود نخواهد داشت کما اینکه هم اکنون هم وجود ندارد!
کد خبر: ۹۱۳۵۸۷۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

خبرگزاری بسیج قزوین: خبر جنگ و حمله آمریکا به ایران توسط رسانه ها و برخی شخصیت ها مکرر گوشزد می شود، سایه جنگ را اگر بر سر یک ملت نگه دارند در نهایت برخی اراده ها سست خواهد شد و جلسه عقلا تشکیل می دهند تا در لوایی جرگه های پنهانی جام زهر را به امام امت پیشنهاد بدهند.
سخنی با آمریکا و اروپا!!!
هوس تکرار جنگ و نابودی ایران را دارید. می خواهید عراق و لیبی دیگر را رقم بزنید و همانند کفتارهای مرده خوار بر میراث ایران اسلامی چمبره بزنید تا خواب خود را تعبیر کنید.

ایران از جنگ‌استقبال نخواهد کرد اگر بر ما تحمیل شود پایان جنگ را ما بر شما تحمیل خواهیم کرد... شک نکنید اسراییل را شخم خواهیم زد.. سکوهای نفتی آرمکو در دهران و خفچی عربستان را از کار خواهیم انداخت و کشورهای میکروسکوپی حوزه خلیج فارس هم یا بی طرف یا ویرانه ای تحویلشان خواهیم داد.

ناوهایتان تا ۴۰۰۰کیلیومتر شعاع خطوط ساحلی فاصله بگیرند و در گوشه از داردانل و امیدنیک دعای مسیح بخوانند تا مورد اصابت قرارنگیرند.

برای ورود به اسراییل آماده ایم و شهاب باران را به شما نشان خواهیم داد. با رعب و وحشت کشورهای درگیر جنگ داخلی را نابود و خود را منجی معرفی می کنید اما ایران هنوز قبرستان سربازان شما را در هرمز و قشم به یادگار نگه داشته است تا گورستان متجاوزین را به خوبی نشان دهد.

برای چند روز زنده بودن نمی ارزد که جان خود را به چرا در مزرعه لم یزرع دنیا سپری کنیم. آن روز، روز نزول انا ارسلنا علیهم طیرا ابابیل و ترمیهم بهحجاره من سجیل خواهد بود.

جنگ آخرالزمان اگر هزار سال طول بکشد باز مستضعفین وارث زمین خواهند بود.

پدران ما را با دستان خالی آزمودید و امروز ما را با دستان بلند عماد خواهید سنجید..اسراییل اگر موشک اتمی شلیک کند قبل از ورود به ایران دیمونا نابود و جایی بنام اسراییل وجود نخواهد داشت.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها