مدیر امور فرهنگی بسیج صدا و سیما بیان داشت: پس از برگزاری آزمون آنلاین به 5 نفر از برگزیدگان کمک هزینه مشهد مقدس و به 30 نفر نیز بن خرید کتاب اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۸۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش بسیج صدا و سیما خبرگزاری بسیج؛ احمدرضا عزیزی رضوان‌شهری؛ مدیر امور فرهنگی بسیج صدا و سیما ضمن تشریح ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره کل فرهنگی بسیج سازمان اظهار داشت: برگزاری دومین دوره مسابقه قرآنی شمیم رحمت، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری سلسله جلسات مباحث اخلاق در رمضان و برگزاری سلسله جلسات تفسیر نهج البلاغه از جمله ویژه برنامه‌های بسیج صدا و سیما در ایام ماه مبارک رمضان است.


عزیزی رضوان‌شهری در ادامه با تشریح نحوه برگزاری دومین دوره مسابقه قرآنی شمیم رحمت افزود: دومین دوره مسابقه قرآنی شمیم رحمت ویژه کارکنان صدا و سیمای سراسر کشور و خانواده ایشان در سه محور اخلاق، رونق تولید ملی و تعاون و همکاری برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: همکاران و خانواده ایشان می توانند با مراجعه به پرونده شخصی محتوای مسابقه را که به صورت روزانه بارگذاری خواهد شد مطالعه کرده و در هفته اول ماه شوال در آزمون آنلاین و همزمان که از طریق پرونده شخصی برگزار خواهد شد، شرکت کنند.


مدیر امور فرهنگی بسیج صدا و سیما بیان داشت: پس از برگزاری آزمون آنلاین به 5 نفر از برگزیدگان کمک هزینه مشهد مقدس و به 30 نفر نیز بن خرید کتاب اهدا می‌شود.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری سلسله جلسات مباحث اخلاق در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نخستین جلسه سلسله جلسات اخلاق در ماه رمضان با حضور آیت الله قائم مقامی و با موضوع «اخلاق و عرفان» روز چهارشنبه مورخ 18 اردیبهشت ماه از ساعت 11 در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار خواهد شد.


عزیزی رضوان‌شهری تصریح کرد: آیت الله صدیقی دیگر سخنران سلسله جلسات مباحث اخلاق در ماه مبارک رمضان هستند که این جلسات با حضور ایشان در روزهای شنبه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 11 در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار خواهد شد.


وی ضمن اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری در مسجد بلال صدا و سیما بیان داشت: جلسات محفل انس با قرآن هر روز با قرائت یک جزء از کلام الله مجید در مسجد بلال صدا و سیما با حضور قاریان ممتاز کشوری برگزار خواهد شد.


مدیر امور فرهنگی بسیج صدا و سیما در ادامه به برگزاری نشست بصیرت افزایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان داشت: ویژه برنامه بصیرت افزایی در روز سه شنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه و همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت 11 در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار خواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری سلسله جلسات تفسیر نهج البلاغه ویژه خواهران در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: سلسله جلسات تفسیر نهج البلاغه در ماه مبارک رمضان در روزهای یک شنبه از ساعت 11:30 ویژه خواهران با حضور دکتر محمدی فارسانی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات