خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در جلسه بزرگداشت سوم خرداد:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های دشمنان در تهاجم فرهنگی علیه جوانان گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب بین جوانان است.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۴۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در تبریز با بیان اینکه باید آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در این روزها و برنامه‌های خاص به نسل جوان منتقل شود افزود: دشمن با همه توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خود در صدد شبهه‌افکنی در بین نسل جوان و کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه یادآوری حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های دوران دفاع مقدس ضروری است، افزود: جامعه و بخصوص نسل جوان به یادآوری این مناسبت‌ها و درس گرفتن از آنها نیاز دارد و برای همین باید از یادگاران دفاع مقدس بیش از پیش استفاده کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه باید از سوم خردادها درس بگیریم، گفت: پاسداران انقلاب هیچ‌گاه از آرمان‌های امام و شهدا دست برنمی‌دارند. راهبرد انقلاب اسلامی بر مبنای استکبارستیزی است.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های گرامی‌داشت سوم خرداد در استان از نظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کند، افزود: مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان در این برنامه‌ها ضروری است.

پورمحمدی با بیان اینکه هرگز جنگ ما با استکبار جهانی تمام نمی‌شود، گفت: جلوه‌ها و شیوه‌های این جنگ ولی تغییر می‌کند و امروز در عرصه یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم و باید همه مردم و مسئولان برای موفقیت کشورمان در این جنگ نابرابر تلاش کنند.

ارسال نظرات