خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین گفت: در طول هفته بسیج سازندگی بالغ بر 10 عنوان برنامه محوری همچون اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوی جهادی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۵۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

اجرای 10 عنوان برنامه محوری به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی در فامنینروح‌اله ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی و هفته بسیج سازندگی  اظهار کرد: برنامه‌های بسیج سازندگی بیشتر با اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، محرومیت‌زدایی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ، ایجاد اشتغال و کمک به دولت در خدمات‌‎رسانی هرچه بهتر به مردم است.

وی گفت: در طول این هفته بالغ بر 10 عنوان برنامه محوری همچون اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوی جهادی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین افزود: افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی، فضاسازی سطح شهر و ارسال پیامک به بسیجیان و معرفی طرح‌های جدید اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در طول این هفته است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه فامینن در سال 97 عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های اقتصاد مقاومتی برای 200 نفر در عرصه‌های پرورش آبزیان، بلدرچین، شترمرغ، قارچ و پرورش ماکیان از جمله این برنامه‌ها است.

ربانی یادآور شد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به توزیع بسته‌های حمایتی و مواد غذایی و لوازم التحریر به تعداد 550بسته، سه مورد تعمیر و بازسازی مساجد، ساخت سوله‌های ورزشی در ماماهان و سراوک، بازسازی و مرمت گلزار شهدای سراوک و چپقلو، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم به هفت روستا، ویزیت رایگان و دارویی بیش از 400 نفر  و تامین جهیزیه برای سه نوعروس اشاره کرد.

وی از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال 97 در فامنین را آموزش سن‌زدایی برای کشاورزان، برگزاری اردوهای جهادی در روستاها و محله‌های محروم به استعداد 2 هزار و 100 نفر روز، برگزاری کلاس‌های مشاوره پیشگیری از اعتیاد به تعداد 100 نفر و اعطای وام تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان به مبلغ 3 میلیارد ریال برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات