رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی:

هدف اصلی ورزش همگانی، نشاط و سلامتی و ارتقا سلامت شهروندان است

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی گفت : در ورزش همگانی هدف اصلی نشاط و سلامتی برای همه و نیز ارتقای سلامت شهروندان است که در همین راستا مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به این مقوله مهم دارد.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۷۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

نان بده رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی بیان کرد: یکی از اهداف این هیات، استعدادیابی و رسیدن به ورزش قهرمانی از بستر ورزش همگانی است؛ در این میان بحث استعدادیابی، اساسی‌ترین بخش است که اگر با رویکردی جدید در این بخش عمل کنیم، دستیابی به این هدف به سهولت میسر خواهد شد.

وی افزود : در ورزش همگانی هدف اصلی نشاط و سلامتی برای همه و نیز ارتقای سلامت شهروندان است که در همین راستا مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به این مقوله مهم دارد.

نان بده بیان داشت : استعداد، امکانات و فضا‌های خوبی فراهم است که اگر برنامه ریزی صحیحی وجود داشته باشد می‌توان به توسعه ورزش همگانی کمک کرد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره های پیاده روی فرهنگی و ورزشی و برگزاری رقابت‌های ورزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در ایام مختلف سال از مهمترین برنامه‌هایی است که می‌توان در توسعه ورزش همگانی به کار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار