استاندار سمنان:

بسیجیان باید در ادارات، سرلوحه و سرمشق کاملی برای سایر کارمندان باشند

استاندار سمنان گفت: بسیجیان باید در ادارات، سرلوحه و سرمشق کاملی برای سایر کارمندان باشند و دیگر افراد را به انجام بهتر کارها و امور و به کارگیری فضائل و اخلاق حسنه ترغیب کنند.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۹۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
بسیجیان باید در ادارات، سرلوحه و سرمشق کاملی برای سایر کارمندان باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار مسئولین بسیج ادارات کل استان و اعضای شورای بسیج استانداری در سخنانی اظهار کرد: بسیج همواره محبوب مردم بوده و خواهد بود و در مواقع و برهه های حساس و سخت نیز با پای کار بودن نشان داده است که یار دولتمردان و همراه مردم بودند و هستند.
وی افزود: تقویت این ‌نگاه محبوبیت بسیج برای مردم، به حضور مستمر بسیجیان در کنار‌ مردم وابسته است و به تفکر بسیجی و افرادی که دلداده نظام و ارزش های اسلامی هستند، باید به صورت کیفی توجه داشته باشیم.
استاندار سمنان گفت: فرد بسیجی ویژگی هایی دارد که باید از هرگونه رذائل اخلاقی و دورغ دوری کرده و به حسنات اخلاقی رو آورد و به صورت جدی از برخی بد اخلاقی های مرسوم در جامعه پرهیز کنند.
وی خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان و شورای بسیج در ادارات باید به گونه ای باشد که ‌مدیران احساس نکنند که نیرویی برای مُچ گیری در فضای اداری و کاری وجود دارد.
آشناگر تصریح کرد: بسیجیان باید در ادارات، سرلوحه و سرمشق کاملی برای سایر کارمندان باشند و دیگر افراد را به انجام بهتر کارها و امور و به کارگیری فضائل و اخلاق حسنه ترغیب کنند.
وی با بیان اینکه بیشتر مدیران ما، مدیرانی هستند که به ارزشها و تفکرات نظام اعتقاد دارند و نیروهای انقلابی قلمداد می شوند گفت: مقام‌ معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب از افتخار به جوانان گذشته و دیروز کشور که در حرکت انقلابی پیشرو بودند سخن گفتند و به انگیزه قوی جوانان امروز اشاره و تاکید کردند.
استاندار سمنان عنوان کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا از نیروهای جوان، توانمند و شایسته در پست های مدیریتی استفاده کنیم و تا به حال نیز سعی کردیم تا خطای بسیار ناچیزی در انتصاب ها و انتخاب ها داشته باشیم.
وی افزود: ما قائل به گزینش های سیاسی نیستیم اما افرادی که در پست های مدیریتی قرار می گیرند به دلیل اینکه قرار بر این است که مجری سیاست ها و برنامه های دولت باشد، نیاز است تا با سیاست های فکری و خط و مشی دولت همراه باشند.
آشناگر ادامه داد: به واقع نیاز است تا هر دو جریان سیاسی به این مهم اعتقاد داشته باشند و نیاز است جریان سیاسی مخالف دولت نیز با به رسمیت شناختن خود دولت، تصاحب قدرت توسط هواداران آن را نیز به رسمیت بشناسد.
وی اضافه کرد: هرچه بین نیروهای منتقد و کارمندان دولت و نیروهای مرجع، تعامل و ارتباط افزایش پیدا کند، برادری و وحدت افزایش پیدا کرده و بسیاری از سوتفاهم‌ها برطرف خواهد شد.
استاندار سمنان گفت: شورای بسیج استان نیاز است تا جلسات نقد و بررسی خود با دستگاه های اجرایی را در دستور کارقرار داده و این نشست ها به صورت مستمر برگزار شود تا از تفکرات و نقدهای همدیگر برای بهبود امور استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: ما‌ نباید به دلیل حمایت از دولت خجالت بکشیم و‌ همانگونه که مقام‌ معظم رهبری نیز از دولت حمایت کردند، باید در این راستا گام برداشته و به تبلیغ امید در جامعه بپردازیم.
استاندار سمنان افزود: جوانان ما از راه رفته و پرافتخار گذشته بنا نیست پشیمان شوند، اما همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید داشتند، باید اصلاح امور در دستور‌کار قرار بگیرد.
وی ادامه داد: پیشنهادات، نقدها و اقداماتی که می تواند برای بهبود امورات دستگاه های اجرایی مفید واقع شود، ارائه کنید و مدیران و مسئولان نیز باید این موارد را با آغوش باز بپزیرند.
آشناگر گفت: استان سمنان یک استان با ظرفیتهای بسیار ‌مطلوب و خوب است و باید تلاش کنیم تا با استفاده از فرآوری معادن و مواد معدنی، توسعه گردشگری و رونق تولید در صنایع، به پیشرفت این استان کمک کنیم.
وی افزود: راه دستیابی به توسعه، پرهیز از مجادلات سیاسی است و این به طور قطع دست کشیدن افراد از عقاید سیاسی خودشان نیست ولی باید بتوانیم با همکاری و وحدت بیشتر نیروهای سیاسی استان، به پیشرفت منطقه کمک ‌کنیم.
آشناگر ادامه داد: از اعضای شورای بسیج استان می خواهم که به دور از نگرش ها و تفکرات سیاسی، جوانان شایسته، مدیر و توانمند را به ما معرفی کنند.
وی اضافه کرد: به دلیل قرار گرفتن در شرایط فعلی اقتصادی کشور، همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند، نیاز است تا آرایش جنگی گرفته و برای عبور از این مشکلات و تنگناها، با همکاری یکدیگر تلاش کنیم.
استاندار سمنان تصریح کرد: شما بدانید که مجموعه مدیریت استان از مجموعه بسیج‌ جدا نبوده و نیست و تلاش کنید تا با افزایش ارتباطات و همکاری ها، برای افزایش تعامل و پیشبرد بهتر امور گام بردارید./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار