خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گام دوم به موقع انجام شده و وقتش اکنون است، گفت: امروز در بهترین شرایط داخلی و بین المللی قرار داریم اما شرط آن بهره برداری است، زیرا بهترین زمان و موقعیت این نیست که همه چیز را برای ما آماده کنند، بلکه بهترین زمان، زمانی است که زمینه برای کار آماده باشد.
کد خبر: ۹۱۳۶۰۱۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار با اعضای شبکه جامع تبلیغ استان با اشاره به اینکه امروز دنیا به سمت وسویی رفته است که در مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی، حرف اول را تبلیغات می زند، اظهار کرد: مسائل نظامی با همه شدتی که دارد، اگر پشتوانه تبلیغاتی نداشته باشد راکد می مانند و کار خاصی از آن ساخته نیست لذا سلاح بزرگ امروز تبلیغات است.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان در همه صحنه ها نیز هر یک بر اساس تفکرات مادی و معنوی خود به جنبه تبلیغات توجه دارند، افزود: ما نیز نباید نسبت به مسئله تبلیغات بی توجه باشیم بلکه باید حداکثر استفاده را برده و به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن اشاره به اینکه طی سالیان گذشته بزرگان بسیاری بوده اند که جان خود را در راه احقاق حق و ابطال باطل فدا کرده اند، ادامه داد: امروز نیز شرایط دنیا گرچه حوادت تلخی را ایجاد کرده به طوری که زندگی را بر انسان ها تلخ نموده اما یک نتیجه نیز در پی داشته و آن اینکه پرده ها بین حق و باطل برداشته شده و ماهیت ها رو شده است و از این جهت تبلیغات برای احقاق حق و ابطال باطل تسهیل گشته است، لذا این یک فرصت جهانی است که باید از آن بهره ببریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: با همه تهاجم های دشمنان و فضای مجازی، می شود از فرصت های داخلی و منطقه ای بهره برد زیرا به خوبی می توان با فطرت مردم حرف زد، لذا آنچه مهم می باشد این است که در این جریان کارها به صورت فنی و کارشناسانه صورت گیرد.

 

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه باید از منابع داخلی شهرستان ها و همچنین مبلغین اعزامی حداکثر استفاده را کرد، گفت: در هر مسئله ای اگر دفاع بد صورت گیرد، بدترین نوع تبلیغات علیه همان مسئله شمرده می شود لذا دفاعیات باید فنی و جانانه باشد، بنابراین افرادی که می خواهند در بحث های خاص ورود پیدا کنند یا باید تخصص اصلی آن را داشته، یا آموزش های مناسب را دیده باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدارس، ادارات و صدا و سیما ظرفیت های خوبی هستند که نیازمند طرح و برنامه می باشند، ابراز داشت: باید زمینه های کیفیت دادن به این ظرفیت ها در سایر شهرهای استان فراهم گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: اگر فکر اسلام و مطهری ها بر دنیا حاکم باشد، وحشی گری های امروز اتفاق نمی افتد.

 

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب در راستای تمدن سازی است، اضافه کرد: در جواب آن دسته از افرادی که می گویند چرا گام دوم انقلاب از 40 سالگی شروع می شود باید گفت که در سال های گذشته نمی شد به برخی از مسائل ورود پیدا کرد اما اکنون همه چیز شفاف شده و پرده ها کنار زده شده است لذا می شود اکنون کارهای بسیاری انجام داد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید شرایط لازم پیش آید تا جامعه حالت پذیرش پیدا کند، لذا امروز پذیرش و زمینه ی خوبی برای تبیین مسائل  وجود دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امروز دشمنان رسوای جهان هستند زیرا در جریانات متقابل حق و باطل که جنبه بین المللی پیدا کرده، نه تنها مردم ایران بلکه مردم خود کشورهای اروپایی به حدی رسیده اند که دیگر جلوی زور ایستادگی می کنند.

 

وی با بیان اینکه گام دوم به موقع انجام شده و وقتش اکنون است، گفت: امروز در بهترین شرایط داخلی و بین المللی قرار داریم اما شرط آن بهره برداری است، زیرا بهترین زمان و موقعیت این نیست که همه چیز را برای ما آماده کنند، بلکه بهترین زمان، زمانی است که زمینه برای کار آماده باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه امید است در گام دوم انقلاب تحول های عظیمی در جهان پیش آید، مطرح کرد: اکنون در سطح جهان بادی بهاری در حال وزیدن است و نیروهای حق طلب چه مسلمان و چه غیر مسلمان از چهار گوشه جهان به پا خواسته اند و ترس از آن ها زدوده شده و فقط نیازمند پشتیبان فرهنگی، منطقی و تبلیغاتی هستند.

 

انتهای پیام/ط

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها