خبرهای داغ:

پرتال جدید دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد

پرتال جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع‌تر و با حضور رئیس، معاونین و مدیران این دفتر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۰۱۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پرتال جدید این دفتر با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع‌تر توسط مدیریت روابط عمومی طراحی و با پشتیبانی مدیریت فناوری اطلاعات راه اندازی شده است.

در این پرتال، معرفی و اخبار مربوط به هر یک از بخش‌ها دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعم از معاونت‌ها، مراکز، شعب و نمایندگی‌ها و... به تفکیک آماده شده و مخاطبان با مراجعه به صفحه هر مجموعه، می‌توانند ضمن آشنایی با تاریخچه و اهداف تاسیس و فعالیت‌های آن، از اخبار آن مجموعه آگاهی یافته و همچنین به سایت مجموعه مدنظرشان وارد شوند.

اخبار همایش‌ها، کنگره‌ها، سمینارها، نشست‌های علمی، کرسی‌های علمی ـ. ترویجی و علمی ـ. تخصصی، هم اندیشی‌ها و... در این سایت بارگذاری می‌شود و تلاش شده است تا در قالب جدید، از قابلیت‌هایی همچون شبکه‌های پیام رسان، فیلم، صوت و بنر رویداد‌ها برای معرفی بیشتر سازمان به مخاطبان بهره گیری شود.

ویژه نامه‌های ملی و مذهبی با قابلیت pdf نیز یکی از بخش‌های جدید ایجاد شده می‌باشد که تلاش شده است تا ویژه نامه‌هایی برای مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد تا بتوانند به عنوان یک محتوای تبلیغی از آن بهره بگیرند.

تسهیل در دسترسی آسان به سامانه‌های خدمت رسانی دفتر از جمله سامانه اعزام مبلغان (سمتا)، سامانه نشریات، سامانه آموزش مجازی، سامانه بیان (مرجع دروس صوتی حوزه)، کتابخوان همراه پژوهان (نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)، پرتال همایش‌ها، سامانه جواب (جستجوگر اسلامی)، سامانه سیمرغ (سامانه کتابخانه‌ها) و... از جمله مزیت‌های این پرتال است.

پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشانی www.Dte.ir قابل مشاهده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار