کالاهای اساسی تنها با مجوز استانداری بین سیل زدگان توزیع می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌ها و مسوولان دولتی باید کالاهای اساسی را تنها با مجوز استانداری در بین مردم مناطق سیل زده توزیع کنند.
کد خبر: ۹۱۳۶۰۴۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، قاسم ولی‌زاده امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی لرستان، بیان کرد: باید بر روی مردم مناطق سیل زده لرستان کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی زیادی در حوزه‌های فرهنگی، روان شناختی و اجتماعی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سیل لرستان در کنار همدلی و کمک همه‌ مردم به افرادی که آسیب دیده‌اند ، شاهد مشکلات فرهنگی و اجتماعی زیادی بودیم، افزود: باید در مناطق سیل زده لرستان در حوزه‌های مذهبی و معنوی اقدامات زیادی انجام دهیم، زیرا با دادن این آموزش‌ها بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی این مناطق حل خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید تمامی کالاهای مصرفی را قبل از اینکه خراب شوند میان مردم سیل زده توزیع کنند، همچنین مسوولان دولتی باید کالاهای اساسی  را تنها با مجوز استانداری در بین مردم مناطق سیل زده توزیع کنند.

ولی زاده در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: باید مدیریت مناسبی را در نحوه توزیع کالاهای اساسی در استان اتخاذ کنیم تا این کالا‌ها به صورت عادلانه در بین  مردم آسیب دیده از سیل توزیع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار