در جلسه هدایت سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی مطرح شد؛

لزوم تبین گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه

جلسه هدایت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی یزد با حضور کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۰۷۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در این گردهمایی سیاسی غلامی کارشناس مسائل سیاسی در ابتدا با تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود در این بیانیه یگ نگاه تمدنی وجود دارد که برگرفته و در راستای تمدن نوین اسلامی است. وی هدف تمام انبیای الهی و امامان را تشکیل تمدن اسلامی دانست و به عنوان نمونه بیان کرد امام حسین (ع) در بحث تمدن اسلامی یک قدم از سیره رسول ا.. (ص) عقب نشینی نکرد و امروز بایدهمه دستگاه‌ها به ویژه آموزش و پرورش و صدا وسیما در تبین بیانیه گام دوم وارد میدان شوند.

غلامی افزود امروزه کفر را باید شناخت و یکی از مباحث بیانیه گام دوم شناخت کفر و استکباربه ویژه برای جوانان به منظور مقابله باآن می‌باشد. این کارشناس مسائل سیاسی افزود ما امروز در گیردو فتنه هستیم. یکی فتنه اقتصادی و دیگری فتنه فرهنگی و میزان ضربه و لطمات فتنه فرهنگی به مراتب بیشتر از فتنه اقتصادی است، ولی در حال حاظر به دلیل توطئه اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی باید بر روی مسائل اقتصادی متمرکز گردیم. ایشان با بیان اینکه در این بازه زمانی جهبه استکباربیش ازهر زمان دیگری از دست انقلاب اسلامی عصبانی است خاطر نشان کرد به توفیق الهی امروز قدرت جمهوری اسلامی به حدی افزایش یافته است که چه دوستان و چه دشمنان هر کاری که در منطقه می‌خواهند انجام دهند باید نظر ایران را هم جویا شوند.

وی در پایان بیان داشت هر کجا انقلابی عمل کردیم به موفقیت رسیدیم و چاره مشکلات امروز کشور، عمل انقلابی مسئولین و مردم می‌باشد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات