مدیر آموزش و پرورش شاهرود، بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های قانونی در تسریع اجرای پروژه‌های بزرگ مدرسه سازی شاهرود تأکید کردند.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۱۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد موسوی در دیدار اعضای شورای اسلامی شاهرود با وی؛ با برشمردن مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در دست اقدام و پیش بینی شده این مدیریت، از اعضای شورا خواست با توجه به کمبود فضای آموزشی و تشدید آن در سال‌های آینده، این مدیریت را در تأمین زمین‌های مورد نیاز برای ساخت مدارس مصوب شده به ویژه در نقاط پرجمعیت مرکز شهر یاری نمایند.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ از جانمایی و پیش بینی چند مکان در شهرک‌های فدک و کوثر برای احداث دو مدرسه ۱۲ و ۳۶ کلاسه خبر داده و از حمایت‌های اعضای شورای شهر و شهرداری شاهرود تشکر کرده و گفتند: " مشارکت همگانی با حضور همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های قانونی برای ساخت مدارس جدید شکل گرفته است.
حسینعلی سمیعی رئیس شورای شهر شاهرود نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از جامعه فرهنگیان شاهرود، دستاورد‌های آموزش و پرورش این شهر را را در کسب عناوین مختلف علمی، ورزشی و هنری کشوری و استانی ستوده و مراسم ویژه روز معلم را که با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از معلمین شاهرود برگزار شد، یکی از باشکوه‌ترین مراسم شهر عنوان کردند.
رئیس شواری اسلامی شهر شاهرود؛ همکاری‌های مدیریت آموزش و پرورش شاهرود و مدارس را در فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف اجتماعی را چشمگیر دانستند.
شایان ذکر است دو تن از هفت عضو شورای اسلامی شهر شاهرود، از همکاران فرهنگی می‌باشند.
در شاهرود مشارکتی همگانی برای ساخت مدارس جدید شکل گرفته است
ارسال نظرات
پر بیننده ها