فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر: محافل انس با قرآن موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم، در بین پایوران و سربازان می شود.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۵۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، فرمانده این ناحیه، پاسداران و سربازان، برادران نیروی انتظامی و جمعی از بسیجیان در مسجد النبی اشکذر برگزار شد.
ولی دهقان در گفتگو با خبرنگار بسیج اشکذر اظهار داشت: قرآن نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.
دهقان گفت: خداوند در قرآن می فرماید «شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن» و این نشان می دهد که عظمت ماه رمضان به دلیل نزول قرآن در این ماه مبارک است و این آیه به تنهایی اهمیت تلاوت و تدبر در قرآن را در این ماه گوش زد می کند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه سپاه در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنج شنبه با حضور قاریان استانی درمساجدوامامزاده های شهرستان برگزار می شود.
دهقان به برگزاری مکرر و بیشتر این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: این محافل موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم، در بین پایوران و سربازان می شود.
انتهای پیام/د 
 
ارسال نظرات