خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: برای 12 هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۸۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه برای 12 هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب خواهد شد، افزود: از مردم و خیران استان می خواهیم با ثبت نام در این طرح حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام ازجمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است، ادامه داد: خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند، طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و ازکارافتاده است.

کلامی افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با شعار «ماه بندگی ماه بخشندگی» برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به نیازمندان دارد. طرح‌های مختلف مشارکتی از جمله اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، همیان مولا و مفتاح الجنه با مشارکت مردم نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #۰۴۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها