خبرهای داغ:
محمدی گفت: در خصوص معافیتهای مالیاتی شعاع صدو بیست کیلومتر در حق استان قزوین اجحاف شده و مناسب است مسوولان امر تصمیمات مناسبی در این امر اتخاذ نمایند.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۵۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جلسه کرگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در با حضور بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین جمعی از مدیران دستگاهها ی استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: در سند چشم انداز، جایگاه ما در محیط کسب و کار هجده می باشد.

وی گفت: کشورهای همسایه را باید بعنوان مقصد صادراتی به دقت مد نظر قرار دهیم به ویژه بخش خصوصی باید دقت نظر بیشتری در این زمینه داشته باشند تا این جایگاه حفظ شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نیاز به افزایش سرمایه در گردش در واحدهای تولیدی وجود دارد و بانکها باید به این موضوع ورود یابند.

محمدی عنوان کرد: حوزه گردشگری در ایجاد اشتغال در استان باید ورود جدی یابد و در حال حاضر عملکرد مناسبی در این خصوص وجود ندارد و باید با ورود این حوزه در بحث اشتغال بتوانیم به جایگاه مناسب تری دست یابیم. به ویژه قزوین که بیش از هزار و سیصد تاریخی را در خود جای داده این امکان وجود دارد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: شرکتهای دانش بنیان باید در رفع نیازهای داخلی تلاش نمایند. چرا که در برخی موارد جهت امر تولید، نیاز به تولیدات خارج از کشور است که در این زمینه ورود موثر شرکت های دانش بنیان ضروری است.

وی ادامه داد: یک مشکل مهم در بحث شرکت های دانش بنیان وجود دارد که ایده های شرکت های دانش بنیان به محصول تبدیل نمی شود و یا به تولید انبوه نمی رسد که لازم است از این شرکت ها حمایت شود.

محمدی با اشاره به مشکل معافیت مالیاتی در شعاع 120 کیلومتری پایتخت گفت: در خصوص معافیتهای مالیاتی شعاع صدو بیست کیلومتر در حق استان قزوین اجحاف شده و مناسب است مسوولان امر تصمیمات مناسبی در این امر اتخاذ نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها