خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران گفت: سند 2030 تهدید جدی برای مدارس و نظام آموزشی تربیتی کشور است. مسئولان، مدیران و معلمان نسبت به این موضوع حساسیت ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۳۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: بنده به صراحت می‌گویم و بارها از تریبون نماز جمعه و در مدارس و بین مدیران این هشدارها را داده‌ام، در بسیاری از مدارس شهرستان بندر ماهشهر موسیقی اجرا و در بعضی مدارس رقص صبحگاهي انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید صدای وا اسلاما بلند شود، افزود: مایه تاسف است هرچه می‌گوییم، می‌بینیم هنوز این مسأله در حال تکرار است، مثل اینکه موضوع با قصد و حمایت دارد ترویج می‌شود. قسم یاد می‌کنم اگر کسی بشنود و بتواند کاری بکند و نکند در دنیا و آخرت از او نسبت به سکوتش بازخواست خواهد شد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: شادی و نشاط با موسیقی و رقص فساد عظیم و فسادهای دیگر همراه مي‌آورد و آینده تربیتی چند نسل را تباه خواهد کرد. برخی، مدارس را با آموزشگاه رقص و موسیقی اشتباه گرفته‌اند. دانش‌آموزان امانت‌های خداوند متعال و اسلام هستند که با تربیت و آموزش صحیح باید از آنها نگهداری کرد. وظیفه همه و همه ایستادن در مقابل این منکر است، پدران و مادران و معلمان، مدیران، روحانیون، علما، داد بزنید، خطبا داد بزنند مردم بیدار شوند.

هاشمی یادآور شد: وقتی می‌شنوم دانش‌آموز مومنی می‌گوید بنده که رقص بلد نیستم و نه سیره دین و پدر و اجدادم است مجبور به اين کار می‌شوم، آتش می‌گیرم، بله آتش می‌گیرم، خدا از هرکسی که این را باب می‌کند نگذرد. مردم بله مشکلات اقتصادی و غیره دارند مردم ما فهمیده‌ا‌‌ند، می‌دانند نباید به بهانه وجود مشکلات از این موارد سرنوشت‌ساز آینده ساز غفلت کرد.

وی تأکید کرد: با این کار آینده انقلاب تباه خواهد شد، نه اسلام و نه انقلابی باقی خواهد ماند. مدرسه حرمت دارد، حریم دارد، حرمت مدرسه از بین برود فرداهای نزدیک حرمت معلم و احترام‌ها از بین خواهد رفت. خطابم به حوزه‌های علمیه است، طلاب، خطبا، ائمه جمعه و جماعات داد بزنید، تریبون مقدس ماه مبارک که دست شماست این انتظار را از شما دارد.

خطیب جمعه شهر چمران در پایان گفت: اگر این کار با چشم‌های خواب مسئولان ادامه پیدا کند در آینده نزدیک یقیناً نماز و نمازخانه‌ها از مدارس برداشته خواهد شد و کم کم حجاب از بین می‌رود و آزادی‌های بی‌بند و بار رواج پیدا می‌کند، اینها گوشه‌ای از خروجی سند خائنانه 2030 است. علماء قسم می‌خورم سند خائنانه 2030 دارد عملی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها