نماینده ولی فقیه در استان گفت: برجام محصول نگاه به بیرون است و انقلابیون به برجام دلبستگی ندارند.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۴۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه دعا یک عبادت است، اظهار کرد: دعا وسیله تکامل و برطرف کننده موانع است.
 
وی با بیان اینکه برخی افراد دل به بیگانه می بندند عنوان کرد: برتری در تمامی عرصه ها با متکی بودن به توانایی خود و بندگی خدا کردن امکان‌پذیر است که این وعده ای خالق هستی می باشد.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۲۳ اردیبهشت ماه سالروز لغو قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، خاطرنشان کرد:حکومتش را از خود هیچ گونه اراده نداشت و آمریکا در ایران برای خود آقای می‌کرد اما با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا دچار ضعف و پوچی شده است.
 
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه آمریکا امروز تنها عربده‌کشی می‌کند اظهار کرد: عربده کشی های پوشاک توخالی آمریکا تنها دل افراد بزرگ را می ترساند و آمریکا با خود می داند که حنایش‌ در ایران رنگی ندارد.
 
وی با بیان اینکه در ایران به فضل پروردگار و لطف مقاومت مردم در برابر زورگویی ها و ظلم و ستم آمریکا ایستادگی کرده‌اند گفت: نابودی آمریکا نزدیک است اما در این مسیر مقاومت، بصیرت، ایستادگی ما را می طلبد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولین نباید به آمریکا و بیگانگان میدان دهند، خاطرنشان کرد: برجام در واقع محصول نگاه به بیرون است و نتیجه همبستگی و اراده ملی نیست.
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه مسئولین نباید مردم را بیشتر از این در برابر تصمیم گیری درست و اجرایی کردن آن در بحث برجام منتظر بگذارند، افزود: برجام نتیجه نگاه به بیرون برخی افراد بود و مردم انقلابی و دلداده به امام و راه شهدا هیچگونه نگاه و اطمینانی به برجام و آمریکا نداشته و به آن دلبستگی ندارند.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ملت ما ملت مقاوم و ایستاده‌ای است عنوان کرد: اگر به سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مسئله اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد ما با این مشکلات امروز روبه رو نبودیم و این کوتاهی مسئولین در این خصوص می‌باشد.
 
وی به ضعف رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی که روزی در مقابل کشورهای اسلامی اعلام کرد امروزه به حد نابودی رسیده است و این به دلیل حرکت انقلابی جمهوری اسلامی ایران می باشد
 
این مقام مسئول به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق اسلامی اشاره داشت و تصریح کرد: با مقاومت ما رژیم صهیونیستی نیز در آینده نزدیک نابود خواهد شد که نمونه بارز آن حمله اخیرش بود که با موشک‌های مقاومت رو به رو شد و با واسطه شدن برخی کشورها آتش بس اعلام کرد.
ارسال نظرات