خبرهای داغ:

آب در عین ۲ به سرعت درحال تخلیه است/سپاه درکنار مردم است

معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با تلاش نیرو‌های سپاه پاسداران، عملیات تخلیه آب در منطقه عین ۲ اهواز به سرعت درحال انجام است.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۶۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

به گزارش بسیج  از اهواز، بعد از گذشت بیش از یک ماه از سیل ویرانگر در استان خوزستان و فروکش کردن نسبی آن، اما همچنان مردم منطقه عین ۲ اهواز از راکد ماندن آب در این منطقه رنج می‌بردند که با کمک سپاه آب از منازل و خیابان‌های این منطقه با سرعت زیادی در حال تخلیه است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مردم منطقه عین ۲ اهواز و گلدشت رنج زیادی از وجود آب در خیابان‌ها و منازل خود می‌بردند و نیاز به کمک داشتند که سپاه با ورود به این منطقه و استقرار ۳ دستگاه پمپ بزرگ تخلیه آب، توانست سرعت انتقال آب را بالا ببرد.

وی بیان داشت: ما امروز خوشحالی مردم این منطقه رو می‌بینیم که وصف نشدنی است و امیدوارانه قصد بازگشت به منازل خود را دارند.

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه هرکجا مردم از سپاه درخواست کمک کنند ما در کنار آن‌ها هستیم افزود: از روز نخست ما درکنار این مردم عزیز و فداکار بوده ایم و امروز از خوشحالی آنان ماهم خوشحال شدیم؛ سپاه و بسیج نوکر مردم هستند و این مردم سیل زده هرچند چیز زیادی ندارند، اما بازهم مهمان نوازی می‌کنند و قدردان زحمات پاسداران و بسیجیانی بودند که پابه پای شان درحال تخلیه آب بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها