خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان گفت : در آغازین روز ماه مبارک رمضان با فرمانده جدید بسیج دانش آموزی هندیجان دیدار وضمن تبریک مسئولیت جدید بسته فرهنگی به وی اهداء شد و همچنین در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی درگردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۶۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

پاسدار عبدالرسول محبعلی شب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای مستمر و پسندیده ارتباط با مسئولان، آحاد مردم و بسیجیان است که تا کنون گردان عملیاتی امام رضا (ع) در راستای تعامل و همکاری در تمام زمینه اینگونه اقدامات دیدارها و اهداء بسترهای فرهنگی انجام می گیرد .

وی افزود: از طرف گردان عملیاتی امام رضا (ع)هندیجان با سرپرست جمعیت هلال احمر، اداره آموزش و پرورش و معاونت برنامه ریزی و اشتغال فرمانداری و همچنین با فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان دیدار و انتصاب مسئولیت را به انتها تبریک گفته و به رسم احترام بسته های فرهنگی به آنها اهداء شد.

وی بابیان اجرای برنامه های متنوع ماه مبارک رمضان همراه با سالروز فتح خرمشهر قهرمان گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های متنوعی از طرف گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان به مناسبت ماه مبارک رمضان و سوم خرداد و گرامیداشت فتح غرورآفرین فتح خرمشهر اجرایی خواهند شد.

پاسدار محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان عنوان کرد: به مناسبت هفته جمعیت هلال احمر با سرپرست جدید جمعیت هلال احمر هندیجان دیدار واین هفته به وی تبریک گفته و یک جلدکلام الله قرآن کریم به برادر شیرعلی و مسئول بسیج جامع پزشکی هندیجان است به وی اهداء شد .

وی بااشاره به سرکشی از خانواده های مدافع حرم آل الله بیان کرد: یکی از اقدامات خوب و قابل تحسین با هدف ارج نهادن به اخلاص مدافعان حرم اهل بیت (ع) دیدار با این رزمندگان و خانواده های آنها است که با دعوت از مسئولان و بسیحیان با شایستگی انجام گرفته است.

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع)هندیجان اظهار داشت : بسیجیان و آحاد مردم با همدلی و اتحاد به کمک مردم گرفتار در سیل خوزستان شتافتند و با جمع آوری کمک های خود اقلام مورد نظر و ضروری در قالب محموله ایی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

 

پاسدار محبعلی تاکید کرد: هر جا نیاز به کمک رسانی باشدپرسنل و بسبحیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان با توکل برخدا و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این آمادگی را دارد در تمام زمینه ها همکاری و حمایت نماید.

 

وی با بیان آمادگی گردان عملیاتی امام رضا (ع)در راستای اهداف امام و انقلاب بیان کرد : گردان عملیاتی امام رضا (ع)اکنون در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و رزمی و امدادی قرار دارد و در هر شرایطی با دشمنان اسلام ایستادگی و مبارزه خواهد کرد و برای پیشبرد اهداف امام راحل و شهدا ودستاوردهای انقلاب آماده هر گونه جان فشانی است و در رکاب ولایت و فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته می شود.

 

 هماهنگی مراسمات در سپاه هندیجان  
 
همچنین فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز ظفرمندانه فتح خرمشهر و مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ازابلاغ استانی  ۴۳برنامه متنوع این رویدادهای مهم همراه با آمادگی ناحیه سپاه هندیجان دراجرای ۱۵برنامه شامل فرهنگی ، بهداشتی ، ورزشی ، محافل قرآنی ،نشست های بصیرتی و دیدار با خانواده های معظم شهدادرهندیجان خبرداد.
 
سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : امسال برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد و مراسم ارتحال امام راحل با ماه مبارک رمضان به همین منظور با حفظ احترام این ماه پر و خیروبرکت برنامه ها با همکاری حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج هندیجان برگزار خواهند شد.
 
وی افزود: یکی برنامه های مهم و تاثیر گذار برگزاری طرح تفسیر قرآنی در محله ها همراه با فضا سازی است که با کمک بسیجیان با بهترین کیفیت اجرایی خواهد شد و همچنین مراسم ویژه محفل انس با قرآن با همکاری گردان عملیاتی امام رضا (ع) در مزار مطهر شهدای گمنام هندیجان با دعوت از عموم مردم برگزار خواهد شد.
 
وی بابیان سرکشی از خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس گفت: برای ارج نهادن به مقام والای شهدا ازخانواده های معظم شهدای آزاد سازی خرمشهر بصورت ویژه با دعوت از بسیجیان و مسئولان درسطح شهرستان هندیجان انجام می گیرد و همچنین وجود این خانواده ها موجب خیر وبرکت هستند. 
 
سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: از جانبازان هشت سال دفاع مقدس همراه با تجلیل ازآنها با آغاز گرامیداشت سوم خرداد فتح خرمشهر قهرمان اجراء می شود و از جانبازان و رزمندگان و آزادگان سرافراز برای بهتر برگزاری مراسمات سوم خرداد و ارتحال سالگر د امام راحل دعوت می شود.
 
وی بااشاره به مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان و سالگرد آزادی خرمشهر در هندیجان بیان کرد : با همکاری تربیت بدنی ناحیه و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج یک سری مسابقات ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز آزاد سازی خرمشهر برای بسیجیان هندیجان برگزار خواهد شد که انشا الله بسیجیان علاقمند به ورزش در این مسابقات مثل گذشته حضوری پر شور و استقبال خواهند نمود. 
 
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت : جلساتی در سطح شهرستان برای هماهنگی بهتر در خصوص گرامیداشت سوم خرداد آزادی خرمشهر برگزار شده که ناحیه سپاه هندیجان به عنوان دبیر برنامه ها و ستاد گرامیداشت سوم خرداد معرفی و با عنایات خداوند متعال این برنامه های سوم خرداد  با بهترین کیفیت بر گزار می شود .
 
سرهنگ‌ دوم پاسدار بعنونی نژاد از پیگیری اجرای سکوی روایتگری اظهار کرد : با دعوت از رزمندگان اسلام به عنوان راوی هشت سال دفاع مقدس و هماهنگی در مدارس و پایگاهها حاضر واز خاطرات و حماسه های بیاد ماندنی دوران ایثار و دفاع از کشور بازگو و یاد شهدا را زنده نگه داشته و با فرهنگ سازی مناسب به نسل کنونی و آینده منتقل می نمایند. 
 
در پایان مصاحبه سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از حضور پرسنل سپاه، بسیحیان گردان ها ، حوزه ها و پایگاهها و کانون ها در مراسمات ملی و مذهبی و برنامه های متنوع سپاه و بسیج تقدیر و تشکر نمود و خواستار حضور حداکثری بسیجیان و قشرهای مختلف  مردم و ادارات ، نهادها و ارگان ها در برنامه های سوم خرداد گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر مقاوم وشرکت در مراسم باشکوه  ارتحال امام راحل شد.
 
تفسیر نور مبین قرآن در سپاه هندیجان 
 
همچنین دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان به مناسبت ماه مبارک رمضان با دعوت از امام جمعه موقت هندیجان و با حضور فرمانده و پایوران و سربازان اقدام به برگزاری تفسیر نور مبین قرآن در ناحیه سپاه نمود.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در ابتدای کلاس تفسیر نور مبین قرآن ، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد  اظهار کرد : ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یادگیری قرآن در قرائت و آشنایی بامعناوتفسیر قرآن و احکام شرعی و همچنین خطبه های شعبانیه و دعاهای ماه مبارک رمضان است که امیدوارم همگی ماها از فضائل اخلاقی و رفتاری در این ماه آموزش های لازم همراه با درک معرفتی فرا بگیریم.
 
وی افزود : حضور حجت الاسلام والمسلمین بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان استاد درس اخلاق در جمع پاسداران و سربازان ناحیه سپاه را گرامی میدارم و درس های اخلاقی و تفسیر نور مبین قرآن در محضر حاج آقا بنی سعید واقعا یک فرصت خوب برای یادگیری است. 
 
وی بابیان اهمیت قرائت قرآن همراه با معنای کامل گفت: قرآن داری ۳۰جزء است که تفسیر آن در شش جزء برای سربازان و پایوران ناحیه توسط حجت الاسلام والمسلمین بنی سعید در ماه مبارک رمضان در روزهای زوج تاپایان این ماه پر خیر و برکت  در ناحیه سپاه انجام می گیرد.  
 
سرهنگ‌دوم پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : یادگیری و نحوه صحیح قرائت قرآن ثوابی دوچندان در ماه مبارک رمضان داردو سوره که خداوند متعال از زبان بنده اش گفته شده سوره حمد است که خواندن آن ثوابی بی شمار دارد. 
 
وی بااشاره به رعایت احکام شرعی در ماه مبارک رمضان بیان کرد : در نماز های صبح ، مغرب و عشا ء سوره حمد بلند قرائت می شود و در نماز های ظهور و عصرواجب است  آهسته باشد، رعایت قوائد خواندن قرآن یک امری مهم است.
 
فرمانده ناحیه سپاه سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد از اینکه امام جمعه موقت هندیجان وقت گذاشتن ودر برگزاری کلاس تفسیر نور مبین قرآن به عنوان استاد و مفسر با ناحیه سپاه و مخصوصا حوزه نمایندگی ولی فقیه در همکاری دارند تقدیر و تشکر نمود. 
 
کلاس های آموزشی قرائت جزء جزء قرآن بصورت روزانه همراه با نظم و ترتیب ترتیلی با حضور پایوران و سربازان و ظیفه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت که بحث های خوبی در رعایت نوع تلفظ صحیح انجام می گیرد که تا کنون مفید و مورد استقبال قرار گرفته است.
 
با برنامه ریزی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان، برنامه های متنوع قرآنی همراه با تفسیر و احکام و قرائت صحیح از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تاپایان این ماه پر خیر و برکت ادامه خواهد داشت. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها