خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز استراتژی نظام در موضوع برجام را تعهد در برابر تعهد و اقدام در برابر دانست و گفت : کشور های باقی مانده در برجام اگر این مهلت ۶۰ روزه را بهانه ای برای ارسال پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل قرار دهند با اقدام فوری کشورمان مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۷۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگراری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: آمریکا یک سال پیش با خروج یکجانبه از برجام می خواست ایران را وادار به خروج از این توافق نامه بکند تا پرونده هسته ای کشورمان را با دیگر به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهد.
وی با اشاره اقدام به جای شورای امنیت ملی کشورمان در برابر بد عهدی نظام استکبار با ارسال نامه ای به کشور های باقی مانده در برجام مهلتی ۶۰ روزه داده است تا به تعهدات برجامی خود بدون حضور آمریکا پایبند باشد که در غیر این صورت ایران نیز بخشی از تعهدات ذیل برجام را متوقف خواهد کرد.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ایران به همه تعهدات خود در چارچوب برجام عمل کرده است و حال نوبت پنج کشور باقی مانده در برجام است که صداقت خود را در موضوع نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با محکوم کردن تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه اظهارداشت: در این حملات تعدادی از شهروندان فلسطینی شهید و به زیر ساخت های شهری آسیب جدی وارد شد اما گروه های مقاومت با پاسخ موشکی خود به شهرک های صهیونیست نشین علاوه هدف قرار دادن زیرساخت ها تعدادی از اسرائیلی ها را به درک واصل کردند.
حجت الاسلام  آل هاشم با بیان اینکه گروه های مقاومت باید در تدوام مسیر خود محکم و استوار باشند خطاب به نهاد های بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر گفت: انتظار داریم در برابر اقدامات و حملات رژیم کودک کش واکنشی قاطع داشته باشند.

وی با قدردانی از خدمات اثرگذار همه دستگاه های اجرایی خصوصا آتش نشانان فداکار در حادثه آتش سوزی بازار تبریز بیان کرد: بروز رسانی تجهیزات تیم های آتش نشانانی، تامین زیرساخت های لازم در مجموعه بازار تبریز برای اقدام به موقع در بحران از سوی دستگاه های ذی ربط و اهالی بازار و همچنین لزوم افزایش نظارت و کنترل ها در تیمچه های مختلف موضوعی ضروری برای جلوگیری از این نوع بحران ها می تواند باشد.
حجت الاسلام آل هاشم  با تاکید بر بازسازی راسته آسیب دیده بازار و لزوم کمک رسانی به کسبه ای که متحمل خسارت شده اند از اقدام استاندار آذربایجان شرقی در واگذاری ۱۰۰ باب مغازه رایگان به کسبه تیمچه ایکی قاپیلی قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها