خبرهای داغ:
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: دشمن می‌داند اگر دست به حرکت احمقانه بزند در کسری از زمان طومار عمر ننگینش را درهم خواهیم پیچید.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۷۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر کیومرث حیدری در بازدید از پادگان شهید برخورداری عجب شیر بیان کرد: بار اول نیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهره کریه خود را نشان می‌دهند و ما از روز‌های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران با این موضوع سر در گریبان بودیم و با فضل خدا با استقامت و پایداری و تبعیت از ولایت روی پای خود ایستاده ایم.

وی افزود: به ملت بزرگوار ایران اسلامی به عنوان یک سرباز این کشور سرباز ولایت قول می‌دهم که با اطمینان خاطر به زندگی مقدس و مبارکشان ادامه بدهند و بدانند که سربازان وطن در نیرو‌های مسلح بیدارو هوشیارند.

امیرحیدری تصریح کرد: هیچ دشمن نادانی جرات تعرض به میهن عزیز اسلامی را ندارد و اگر هم داشته باشد و بخواهد حماقت کنه بداند که طومار نابودی خودش را پیچیده و نابودی خودش رو امضا کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی و اسلامی است، افزود: نیرو‌های ما با آموزه‌های اسلامی در راستای دفاع از کشور آموزش می‌بینند و روحیه ایثار و شهادت طلبی در این عزیزان روز افزون است.

در این بازدید سالن ورزشی پادگان شهید برخورداری شهرستان عجب شیر در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با هزینه ۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات