روحیه انقلابی دشمن را به‌زانو درمی‌آورد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه روحیه انقلابی دشمن را به‌زانو درمی‌آورد گفت: 40 سال روحیه انقلابی باعث عزت ایران و ذلت آمریکا شده است و امروز نیز بااقتدار، اتحاد و داشتن روحیه انقلابی آرایش جبهه‌ای خود را در برابر آمریکا نشان می‌دهیم.  
کد خبر: ۹۱۳۶۴۸۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد  بابیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن و دعا است اظهار داشت: اگر در ماه مبارک رمضان می‌خواهید بهترین بهره را ببرید، دعای ابوحمزه ثمالی را بخوانید چراکه بهترین مضامین در بهترین ساعات خوانده می‌شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان قرآن تلاوت کنید که کلام خدا است افزود: این ماه‌شهر الله،  قرآن کلام‌الله و شما عبدالله هستید؛ کلام خدا را در این ماه تلاوت کنید چراکه قرآن عامل هدایت، معنویت، نورانیت و تقویت انسان‌ها است.

 

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه در ماه مبارک رمضان دو حادثه قلب پیامبر(ص) را متأثر کرد یکی هفتم ماه مبارک رمضان وفات حضرت ابوطالب و دوم دردهم ماه مبارک رمضان وفات حضرت خدیجه همسر پیامبر بود عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان  پیامبر اکرم(ص) دو رکن مهم زندگی خود را از دست داد و بعد از وفات این دو نفر، پیامبر(ص) از مکه به مدینه هجرت کرد؛ ابوطالب و خدیجه الگوی ایمان، بصیرت و پایداری درراه خدا و هر دو مدافع پیامبر(ص) در مقابل دشمنان بودند.

 

 

 

وی تصریح کرد: این روزها شاهد گرانی افسارگسیخته در جامعه هستیم که عرصه را بر مردم تنگ کرده است، امروز آنچه موجب اذیت و آزار مردم شده این گرانی‌های سرسام‌آور است.

 

 

 

میرعمادی گفت: امروز بحث گران شدن دلار، خودرو و بالا رفتن اجاره مسکن نیست چراکه روزانه افزایش می‌یابد بلکه برخی کالای اساسی مردم افزایش پیدا می‌کند که حتی خرما و زولبیا نیز از این گرانی بی‌نصیب نشده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: مردم از تهدید آمریکا و از مشکلات اقتصادی که دشمنان به وجود می‌آورند ناراحت نمی‌شوند اما از این آشفته‌بازار ناراحت هستند، چگونه فرد می‌تواند با این افزایش قیمت اجاره مسکن، مسکن اجاره کند بنابراین لازم است دولت اقدامی عملی و جدی در این خصوص داشته باشد.

 

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: جلوی برخی گرانی‌های سرسام‌آور گرفته شود، خیلی از این‌ها را با نظارت می‌توان کنترل کرد تا مردم مقداری آسایش داشته باشند؛ باوجوداین افزایش قیمت‌ها سؤال این است چقدر درآمدها افزایش پیداکرده و چقدر از انسان‌های کارگر و کسانی که حقوق کارمندی می‌گیرد می‌تواند زندگی را اداره کند؟ قطعاً مردم به دنبال این هستند که آرامشی در زندگی آن‌ها حاکم باشد.

 

 

 

وی بابیان اینکه امیدواریم اقداماتی انجام و جلوی این گرانی افسارگسیخته گرفته شود افزود: مهم این است بازار ما ثباتی داشته باشد و مردم با اطمینان بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

 

 

 

میرعمادی در رابطه با مسئله اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی و سخنان رئیس‌جمهور با  کشور باقی‌مانده در برجام عنوان کرد: یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشته و در این مدت سیاست ایران براین بوده که بتواند با مدارا آن‌ها را سر قول بیاورد و با وعده‌های کشورهای اروپایی امور را پیش ببرد.

 

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در این مدت یک سال اتفاقی نیفتاد و در سالگرد برجام اقدامی قاطع از سوی ایران صورت گرفت تصریح کرد: این اقدام مطابق بند و توافق‌نامه هسته‌ای حق ایران و کاملاً منطبق بر سند برجام است و ایران از حق خود استفاده می‌کند، بنا بربندهای توافق‌نامه  گفته‌شده  اگر طرف مقابل نقض عهد کند ایران حق دارد تعهداتش را به‌صورت کلی یا جزئی کاهش دهد که اکنون دو مورد کاهش‌یافته و باید اقدام قاطع‌تری صورت گیرد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با خروج از برجام هرگونه تهدید و تحریمی که در نظر داشت انجام داد و خود اعلام کرد که تاکنون 1000 موسسه ایرانی را تحریم کردیم، خب چه غلطی کردید و این‌همه فشار آوردید جز ننگ و رسوایی چیز دیگری بوده، اروپایی‌ها نیز کاری انجام ندادند و با آمریکایی‌ها همراهی کردند.

 

 

 

میرعمادی با اشاره به اینکه این تهدیدها و فشارها بر اراده قوی ملت ایران هیچ‌گونه تأثیری نخواهد داشت گفت: دولتمردان آمریکا با این فشارها و تحریم‌ها دو هدف را دنبال می‌کند، اولین هدف فروپاشی اقتصاد ایران و دومین هدف جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای و بین‌المللی ایران است.

 

 

 

وی اظهارداشت: دشمن تاکنون هر اقدامی که انجام داده پیروز نشده و در هرکجا که وارد شدند دیدند بدون ایران نمی‌توانند تصمیم بگیرند و به دنبال این هستند جلوی نفوذ معنوی ایران را بگیرند؛ چهار دهه رئیس‌جمهور آمریکا در برابر ملت ایران کاری از پیش نبردند و ثابت کردند رئیس‌جمهور آمریکا سرانجام تسلیم می‌شوند یا اینکه تسلیم شدن ملت ایران را به گور خواهند برد.

 

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امروز آمریکا در جنگ اقتصادی، سیاست تهاجمی و آرایش جبهه‌ای گرفته است افزود: ما نیز با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی باید آرایش جبهه‌ای بگیریم که با وحدت، اتحاد، انسجام و اقتدار و داشتن روحیه انقلابی  ممکن می‌شود، باید قدرت و توان دفاعی خود را بالا ببریم.

 

 

 

وی عنوان کرد: روحیه انقلابی دشمن را به‌زانو درمی‌آورد، 40 سال روحیه انقلابی باعث عزت ایران و ذلت آمریکا شده، امروز نیز بااقتدار، اتحاد و داشتن روحیه انقلابی آرایش جبهه‌ای خود را در برابر آمریکا نشان می‌دهیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار