خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

طرح شهید «بهنام محمدی» یکی از طرح‌های مهم بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» یکی از طرح‌های پنج‌گانه مهم بسیج است.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۹۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

طرح شهید «بهنام محمدی» یکی از طرح‌های مهم بسیج استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در جلسه قرارگاه شهید بهنام محمدی که به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی کبودراهنگ برگزار شد، ضمن تقدیر از تعامل خوب رؤسای آموزش و پرورش در اجرای این طرح اظهار داشت: طرح شهید «بهنام محمدی» یکی از طرح‌های پنج‌گانه مهم بسیج است.

وی با اشاره به جایگاه خوب برنامه راهیان نور شهرستان در میان سایر شهرستان‌ها، این جایگاه را مدیون همکاری صمیمانه رؤسای اداره آموزش و پرورش با سپاه و بسیج دانست و خواستار ادامه همکاری ایشان برای اجرای هرچه بهتر و کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری(ره) و هفته معلم، از همکاری دو مجموعه تربیتی آموزش و پرورش و سپاه ابراز خرسندی کرد.

عسگری با اشاره به مشکلات و عدم خروجی در اجرای برخی طرح‌ها، طرح شهید «بهنام محمدی» را طرحی بسیار عالی توصیف کرد.

وی گفت: بیش از 300 طرح جدید در سند تحول بر اساس بیانات ائمه معصومین(ع) و کلام مقام معظم رهبری دیده شده تا دانش‌آموزان در طراز انقلاب اسلامی تربیت یابند که باید این رسالت سنگین انجام شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ با اشاره به مدرسه، منزل و مسجد به عنوان سه پایگاه مهم اجتماعی هر فرد افزود: وظیفه ما در طرح شهید بهنام محمدی ایجاد ارتباط صحیح بین این سه مکان است و باید در اجرای این طرح موانع رفع شود و طرح به صورت کیفی‌تر انجام شود.

رئیس آموزش و پرورش بخش گل تپه و چند تن از مدیران مدارس مجری طرح نیز در ادامه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در مورد نحوه اجرای طرح پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات