استاندار مرکزی:

آمریکا جرأت و قدرت شروع حمله به ایران را ندارد

استاندار مرکزی گفت: آمریکا به هیچ عنوان قصد جنگ با جمهوری اسلامی را ندارد، چراکه نسبت به اقتدار و قدرت دفاعی ایران  مطلع است.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۵۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه دولت آمریکا در شرایط کنونی به هیچ وجه قادر به آغاز جنگ با جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: آمریکا به هیچ عنوان قصد جنگ با جمهوری اسلامی را ندارد، چراکه نسبت به اقتدار و قدرت دفاعی ایران  مطلع است.

وی با تأکید بر اینکه امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در سطحی است که دشمنان جرأت تعرض به خودرا نمی دهند، افزود: با توجه به شناختی که آمریکا از قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی دارد، به طور قطع در تحلیل رفتار خود به این نتیجه خواهد رسید که گزینه نظامی علیه کشور را کنار بگذارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه به نظر می رسد اعزام ناو یا نیروی نظامی آمریکا به منطقه  نوعی جوسازی علیه ایران است، گفت: برخلاف آنکه برخی در داخل به دنبال ترساندن مردم از سایه جنگ هستند ولی مطمئناً دولت آمریکا در محاسبات و تحلیل های خود گزینه جنگ را عملیاتی نخواهد کرد.

آقازاده با اشاره به تصمیم شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: اقدام شورای عالی امنیت ملی یک تصمیم عاقلانه بود که یک سال بعد از خروج آمریکا از برجام و در حالیکه در این مدت که جمهوری اسلامی ایران در کمال منطق، منتظر نتیجه اقدامات اروپایی ها بود، اتخاذ شد و این اقدام کاملا حکیمانه و بر اساس مسائل روز دیپلماسی جهان اتخاذ شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات