خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون اول قوه قضائیه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری فارس:
معاون اول قوه قضائیه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری فارس بر حساسیت قضات نسبت به حقوق عامه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۶۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه در آیین تكریم و معارفه رئیس كل دادگستری استان فارس، با بیان اینكه حق‌الناس در اسلام بسیار مهم است، تاكید كرد كه همكاران قضایی باید نسبت به حقوق عامه حساسیت داشته باشند.

وی تلاش به تهدید نظامی و محاصره اقتصادی را نشان از ضعف آمریكایی‌ها نسبت به ایران اسلامی دانست و گفت: آن‌ها در اشتباه هستند، چرا كه ملت بصیر و آگاه ما به خدا وابسته هستند و همه قدرت و هستی را در ید او می‌‌بینند.

وی با بیان اینكه شیطان بزرگ با همه توان، ابزار و فراخوانی همه جنود اكیادش به سراغ ایران آمده است، گفت: زمانی شیطان از همه این ابزار استفاده می‌كند كه حریف خود را قوی بداند و خود را در موضع ضعف می‌بیند.

وی افزود: امروز آمریكا در مقابل جبهه مقاومت و در مقابل ایران اسلامی در پایین‌ترین موضع ضعف قرار دارد وگرنه لازم نبود كه از همه ابزار خود استفاده كنند.

معاون اول قوه قضاییه تاكید كرد كه باید با آگاهی و زیركی، اتحاد، همدلی، استفاده از همه ظرفیت‌ها، توجه به دوست و دشمن و ...به وعده‌های الهی اطمینان بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه سخنان خود ظرفیت‌های استان فارس را یادآور شد و گفت: فارس خطه‌ای است كه وقتی نام شیراز آن به گوش می رسد، ادب، ادبیات، عرفان، ذوق، عالم پروری و شهید پروری به اذهان متبادر می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه به كادر پروری و نیرو پروری فارسی‌ها در كشور هم اشاره كرد و گفت: نیروهای كارآمدی از این خطه در رأس امور كلیدی كشور قرار گرفته‌اند.

اژه‌ای همچنین مقابله با قاچاق و حمایت از تولید را از وظایف مهم امروز همه مسئولان نظام برشمرد و خواستار اهتمام بر تكریم همكاران قضایی و مردم، صیانت از شئون قضا، قاضی و كارمند، نظارت مستمر بر زیر مجموعه، اجرای به موقع احكام، اهتمام جدی به حقوق مردم، مشورت در امور و برخورد به موقع و قاطع با همه مفسدین و مجرمین شد.

معاون اول قوه قضاییه بر این نكته نیز تأكید كرد كه علی‌رغم تلاش‌های زیاد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب طراز نظام اسلامی فاصله داریم.

اژه‌ای همچنین با بیان اینكه فضای مجازی به یك بلای خانمان سوز تبدیل شده است و در این فضا دشمن با فناوری جدید كه می‌تواند به نفع كشور باشد علیه ما تبلیغ می‌كند، گفت: امروز بسیاری از جرائم در این فضا تبلیغ می‌شود، بنیاد خانواده را خراب كرده و انواع جرائم را توسعه می‌دهد.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه معاون اول قوه قضاییه ضمن تقدیر از تلاش‌های علی القاصی‌مهر، حجت‌الاسلام موسوی را به عنوان رئیس كل جدید دادگستری استان فارس معرفی كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها