خبرهای داغ:
آیت الله علما هردولتی به آمریکا اعتماد کند ضربه می خورد : نمونه کسا نی به آمریکا اعتماد کرد ند صدام ؛ حسنی مبارک وقذافی بود ند که هروقت کارشان با آ نها تما م شد راها یشا ن کرد .
کد خبر: ۹۱۳۶۵۷۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
هر دولتی به آمریکا اعتماد کند ضربه می‌خورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی‌-سیاسی جمعه مرکز استان با اشاره به اهمیت این ماه، اظهار کرد: رمضان ماه صیقل زدن جانهاست.

وی افزود: این ماه پاک‌کننده است و همه گناهان گذشته را از بین می‌برد، انسان باید بکوشد در این ماه با معنویت سنخیت پیدا کند تا محبوب شود.

آیت‌الله علما وجه تسمیه این ماه را این‌گونه بیان نمود: رمضان از اسامی خداوند است و چون  این ماه گناهان انسان را می‌سوزاند و او را پاک می‌کند رمضان نام گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ارزش معنوی این ماه مبارک و لیالی قدر و شب عید فطر ادامه داد: در این ماه مهمان خداوند هستیم و خداوند برای مهمانانش بهترین حالات را در نظر می‌گیرد.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: هر دولتی به امریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد؛ نمونه کسانی که به امریکا اعتماد کردند صدام، حسنی مبارک و قذافی بودند که هر وقت امریکا کارش با آنان تمام شد رهایشان کرد.

علما یکی از نیازهای اساسی جامعه را فهم معارف قرآنی و عمل به آن دانست و بیان داشت: قرآن راه را به ما نشان می‌دهد عزت ما در قرآن است.

خطیب جمعه کرمانشاه یکی از مشکلات جهان اسلام را عمل نکردن به قرآن بیان کرد و قدرت جمهوری اسلامی را در عمل به قرآن دانست و تصریح کرد: علت تحریم‌های آمریکا علیه ایران قدرتمند بودن ملت ایران است.

وی با اشاره به شکست اخیر رژیم صهیونیستی از مردم غزه، خاطر نشان کرد: غزه کوچک اسرائیل را تسلیم خود کرد و کاری کرد که این رژیم دست به دامان کشورهای عربی و سازمان ملل شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان همگان را به تقوا و استفاده از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان فراخواند و از مردم خواست اطعام به فقرا و اکرام ایتام را فراموش نکنند.

لازم به ذکر است مردم خداجوی بعد از برپایی نماز جمعه از محل مسجد جامع تا میدان آزادی در محکومیت خروج آمریکا از برجام و اعتراض به انفعال کشورهای عضو 5+1 در قبال توافق برجام و نیز حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

 

ارسال نظرات