خبرهای داغ:
قشرهای مختلف مردم روزه دار هندیجان، تعدادی از بزرگان و سران عشایر، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا ، فرهنگیان و هیات های مذهبی درتجمع خود با اعلام حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی با فریاد های مرگ بر آمریکا، گستاخی های آمریکای تروریست و جنایتکار را محکوم نمودند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۹۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهارکرد: مردم ایران اسلامی در این ۴۰ساله پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مقابل آمریکای جنایتکار و تروریست و دیگر دست نشانده هایش ایستادگی و مبارزه می نمایند و هیچ گاه در مقابل تهدید ها و تحریم های ظالمانه آمریکا عقب نشینی نخواهند کرد و با پیروزی ازفرمایشان مقام معظم رهبری از ایران اسلامی دفاع می کنند .

 

وی افزود : مردم قهرمان ایران بارهاثابت کردند در مقابل هیچ تجاوزی ترسی نخواهند داشت و با رشادت و دلاوری تا آخرین قطر ه از خون خود از ایران اسلامی دفاع و جان فشانی می کنند و اکنون نسل چهارم از انقلاب همانند نسل های اولی انقلاب با اتحاد و همبستگی در مقابل آمریکای تروریست ایستادگی می کنند.

وی بابیان حمایت مردم و سران عشایر از بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت: در تجمع مردم شریف هندیجان و بسیجیان و تعدادی از سران و بزرگان عشایر به همراه امام جمعه و تعدادی از مسئولان اعلام حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی نمودند و آمریکااین رابداند مردم ایران از اعتقادات خود و ولایت و رهبری خود دفاع و پشتیبانی می کنند.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: راه و هدف مردم ایران و انقلاب اسلامی ایران مشخص و مقدس است چون در خط ولایت فقیه و آرمان ها واهداف نورانی امام راحل و شهدا است و طبق فرمایش امام راحل ، آمریکای جنایتکار هیچ غلطی نخواهد کرد همان طور که در این ۴۰ساله نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

وی بااشاره به حضور همیشگی مردم هندیجان در صحنه های حساس انقلاب بیان کرد : مردم شجاع و پیرو ولایت هندیجان بارها در صحنه های حساس در پشتیبانی از انقلاب در میدان حضوری پر شور و حماسی دارند و هیچگاه به دشمنان اسلام اجازه فرصت طلبی ندادند و با توکل برخدا در راستای اهداف انقلاب گام های تاثیر گذاری برداشته اند و همیشه از رهبر انقلاب و ولایت فقیه با تمام وجود پشتبانی می کنند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت: هر جا مردم حضور دارند و کار به دست مردم سپرده می شود پیروزی وجود دارد و دشمن از مردم ایران ترس دارد و ما به چنین مردمی شجاع و بابصیرت افتخار می کنیم و این مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان اسلام از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم بعثی صدام تا آخرین قطره از خون خود ایستادگی و مبارزه نمودند .

درپایان مراسم حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی ،قطعنامه ایی در چند بند خوانده شد که مردم هندیجان با فریادها و مشت های گره کرده تکبیر گفته و بر علیه آمریکای جنایتکار شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

همچنین ، در آغازین روزهای  ماه مبارک رمضان ،درحضور امام جمعه ، مسئول بسیج  پیشکسوتان ، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه از گروه باب الحوائج و تعدادی از خیرین هندیجان در جهت مشارکت در باز سازی صحن عقیه بنی هاشم (ع)و تهیه آب سردکن در حرمین کاظمین (ع)سند های افتخار به آنها اهداء شد.
 
سرهنگ‌پاسدار جواد شیرعلی در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: قشرهای مختلف مردم ، بزرگان و معتمدین، بسیجیان و گردان امام رضا (ع) ، ناحیه سپاه و دیگر قشرها ، بازاریان ، صیادان ، کشاورزان ، ورزشکاران ، خانواده های معظم شهدا ، خواهر و برادر با تمام سلیقه ها ی مختلف با اعتقادات خود در کار خداپسندانه مشارکت خوبی در اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات هندیجان دارند. 
 
 
وی افزود : هندیجان در کارهای مشارکت در بازسازی عتبات نسبت به دیگر شهرها ، پیش قدم و جزعی از برترین رده ها را کسب نموده اند که بارها اعلام رضایتمندی از تامین سهمیه هندیجان در بازسازی حرمین مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شده است که همچنان این گونه مشارکت ها ادامه دارد. 
 
وی بااشاره در تامین تعدادی آب سردکن با همت مردم هندیجان گفت: با تلاش و ارادتمندی مردم هندیجان به اهل بیت (ع) تعدادی آب سردکن بنا به نیاز ضروری برای رفاه حال زائران در حرمین مقدس کاظمین (ع) نصب شدند که از همت مردم هندیجان تقدیر و تشکر می شود.
 
سرهنگ پاسدار جواد شیرعلی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات هندیجان عنوان کرد: برای ساخت و ساز صحن مقدس حضرت زینب(س) عقیله بنی هاشم (ع) در کربلای معلی، مردم خیرهندیجان با نیت قلبی خود مشارکت خوبی در این کار خداپسندیدداشتندو به رسم تبرک و قدر دانی سندهای افتخاری به آنها اهداء شد.
 
وی بااشاره به مشارکت مردم شهری و روستایی و بسیجیان در امر بازسازی بیان کرد : هندیجان طبق سهمیه خود در امر بازسازی حرمین مقدس اهل بیت (ع) در کشور های سوریه و عراق مشارکت های خوبی داشته و در رده های برتر استان خوزستان در این سالیان قرار دارد. 
 
سرهنگ پاسدار شیرعلی در باره مشارکت خواهران در بازسازی اظهار داشت: خواهران بزرگوار شهری وروستایی هندیجان با اهداء طلاء و جواهرات خود در بازسازی عتبات عالیات مشارکت های قابل قبول داشته اند که همت این خواهران به شایستگی تقدیر می شود .
 
 
وی در ادامه افزود: هر جا مردم پای کار باشند و مشارکت داشته باشند مطمعنا کارها با بهترین شکل ممکن انجام می گیرد و بسیحیان و خانواده های معظم شهدا همراه با دیگر قشرهای مردمی در کنار ستاد بازسازی عتبات عالیات هندیجان هستند و مشارکت های خوبی در این چند سال از خود نشان داده اند. 
 
وی با اشاره به عملکرد خوب بازاریان در امر بازسازی بیان کرد: صنوف بازاری به همراه فرهنگیان ودیگر قشرها در کارهای مشارکتی در بازسازی عتبات پیش قدم هستند و برای شادی روح  رفتگان خود بهترین مشارکت ها را دارند که از این فرصت بدست آمده ثوابی بزرگ نصیب خود می کنند .
 
در پایان گزارش سرهنگ پاسدار جواد شیرعلی از تلاش و همکاری خوب تمام قشرهای مختلف مردمی و بسیحیان در امر مشارکت در بازسازی حرمین مقدس اهل بیت(ع) تقدیر و تشکر نمودند و اعلام کردند که مشارکت های مردمی همچنان ادامه دارد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها