مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛

گروه های جهادی شهرستان فردیس در مناطق سیل زده کشور فعالیت دارند

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فردیس از فعالیت گروه های جهادی این شهرستان در مناطق سیل زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۰۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار عبدالملکی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان فردیس در  گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : مردم این شهرستان در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی با هموطنان خود دارند و در کمک به مردم سیل زده نیز این امر را به اثبات رساندند.

 فعالیت گروه های جهادی شهرستان فردیس در در مناطق سیل زده

وی بیان کرد: ارگان های شهرستان نیز در کمک به سیل زدگان حضوری فعال داشتند و ما از این احساس دوستانه مردم و مسوولان شهرستان تشکر و قدردانی می کنیم.

پاسدار عبدالملکی تصریح کرد: از آن جا که وضعیت شهرستان های سیل زده بحرانی بود، بسیج سازندگی فردیس در این منطقه قرارگاهی مستقر کرده که چندین جهادگر بسیجی در آنجا مستقر هستند و تاکنون چندین کوچه اصلی و ده ها خانه در این منطقه توسط جهادگران لایروبی شده و تلاش برای بازگشایی همه مسیرهای تردد مردم وهمچنین اعزام چندین کامیون اقلام جمع آوری شده وتحویل آن از دیگرخدمات جهادگران بوده.

وی بیان کرد: فعالیت گروه های جهادی فردیس در مناطق سیل زده حداقل تا ماه های آینده به صورت مستمر ادامه دارد و تا خروج از شرایط بحرانی، روند بازسازی و ساخت مسکن و سایر امکانات زیر ساختی مورد نیاز مردم در مناطق سیل زده ادامه دارد.

وی با تشکر از مشارکت فعالانه مردم فردیس در کمک رسانی به سیلزدگان، ادامه داد: مردم این استان در روند خدمت رسانی به سیلزدگان نقش بسیار مهمی داشته و دارند و تعداد بسیار زیادی از ایشان برای حضور در مناطق حادثه دیده و کمک به آسیب دیدگان، اعلام آمادگی کرده اند که بیش از ظرفیت پذیرش درنظر گرفته شده است و این جای تشکر و قدردانی دارد.

پاسدار عبدالملکی بابیان اینکه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج در مسیر خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی پیشتاز است خاطر نشان کرد: از عمده پروژه‌های صورت گرفته در این زمینه می‌توان به ساخت خانه در روستاهای سیل زده و زلزله زده استان های کشور و ساخت مسجد و آب‌رسانی کشاورزی روستاهای شهرستان اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها