امام جمعه شهرستان فردیس گفت: ملت ایران در مقابل تحریم ها، تهدیدها و بدعهدی های کشور اروپایی ایستادگی می کند.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۱۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان فردیس ، اظهار داشت : کشور ایران همواره به تعهدات خود در مورد برجام متعهد و پایبند بوده است و در صورت عمل نکردن به تعهدات از سوی اروپایی ها، فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان از سرگرفته می شود.

ملت ایران در مقابل بدعهدی های کشور اروپایی ایستادگی می کند

وی اضافه کرد: روز گذشته دولت اعلام کرد بخاطر رفتار آمریکایی ها بر اساس همان برجام بند 26 و 36 برجام به ما اجازه می دهد که اگر طرف مقابل ما به تعهدات خود عمل نکردند می توانیم بخشی از تعهدات و یا همه تعهدات را عمل نکنیم.

ایمانی گفت: دولت و شورای امنیت ملی اطلاعیه صادر کرد که کشور ایران با استناد به بندهای 26و 36 اجازه داده شده هم آب سنگین تولید کند و نفروشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس گفت: 2 ماه به طرف اروپاییان فرصت می دهیم اگر به تعهدات خود عمل نکنند به طور یقین کشور ایران غنی سازی بالای سه و نیم درصد یعنی غنی سازی 20 درصد را از نو شروع می کنیم.

وی ادامه داد: این امر سبب شد شبانه وزیرخارجه آمریکا وارد کشور بغداد شود و با نخست وزیر بغداد مذاکره کرد که شما واسطه شوید که کشور ایران این کارها را انجام ندهد.

وی در ادامه با اشاره دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با معلمان، تاکید کرد: روحیه انقلابی موضوعی است که باید به آن توجه شود و یکی از اهداف آمریکا دور کردن روحیه انقلابی از کشور است. 

ایمانی افزود: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید دست به دست هم دهند تا وضعیتی که برای کشور به وجود آمده را سامان بخشند مردم همیشه پای کار بودند.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه برخی با هدف ترویج فرهنگ غرب به دنبال اجرای سند 2030 در کشور هستند، گفت: سال گذشته غربی ها از برجام خارج شدند اما متاسفانه دولت یکسال دیرتر به فرمایشات رهبری عمل کرد.

ایمانی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا با همکاری هم به دنبال فرصتی علیه ایران هستند، خاطرنشان کرد: آنها به دنبال فرصتی هستند که در ایران جنگ داخلی ایجاد شود‌.

وی با اشاره به اینکه در کشور از روحیه انقلابی فاصله گرفته شده است، بیان کرد: دشمنان از رفتار متقابل ایران می ترسند این را در اتفاقات اخیر شاهد بودیم.

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال احیای داعش در کشورهای عراق و سوریه هستند‌، تصریح کرد: آمریکایی ها می دانند که اگر کوچک ترین اقدامی علیه ایران کنند، ایران خاورمیانه و غرب آسیا را برای آنها به جهنم تبدیل می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شورش عمومی هستند، افزود: دشمن با تمام قدرت وارد میدان شده است و این مهم بر لزوم نظارت بیش از پیش دولت تاکید دارد تا فشار ها از گلوی مردم برداشته شود.

ایمانی با اشاره به لزوم جلوگیری از رانت خواری در کشور، گفت: مشکل اصلی کشور ایران سوء مدیریتی ها است.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان با رانت وارد جایگاه مجلس و شوراها شده اند، گفت: ملت ایران را افرادی انقلابی و پای کار تشکیل می دهند که به رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل می کنند.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم که گران فروشی ها را به مسئولان اطلاع دهند تا اوضاع اقتصادی کشور بهتر شود و به شعار اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشیده شود.

در پایان نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس که از مصلای نماز جمعه به طرف فلکه اول فردیس، نمازگزاران روزه دار با سر دادن شعار از تصمیم شورای عالی امنیت ملی در تعیین مهلت به اروپا برای عمل به تعهدات برجامی اعلام حمایت و از اقدامات یکجانبه آمریکا اعلام انزجار کردند.

در این تجمع، بیانیه ای در هفت بند در زمینه حمایت از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و محکومیت اقدامات آمریکا و بدعهدی کشورهای اروپایی قرائت و نمازگزاران با ندای تکبیر آن را تایید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها