مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه اراک خبر داد:

مشارکت کارشناسان مهندس بسیجی سپاه اراک در طرح مبارزه با سن غلات

مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اراک گفت: ۱۰ نفر از کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه اراک در ۳۰ روستا و در کنار کارشناسان پهنه ها و شبکه مراقبت در طرح مبارزه با سن غلات مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۴۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ عباس موزونی مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه ناحیه اراک از نشست  مرکز جهاد کشاورزی ایبک آباد با بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه اراک خبرداد وگفت: این نشست درجهت تعامل بیشتر در خصوص مراقبت سن غلات در امر مبارزه با این آفت برگزار گردید

موزونی اظهار داشت: طی توافق بعمل آمده برای پنجمین سال متوالی نیروهای کارشناس بسیج مهندسین با شبکه های مراقبت سن غلات در امر مبارزه با این آفت در مرحله مادر و پوره سن همکاری خواهند داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: در این توافق تعداد ۱۰ نفر از کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی در ۳۰ روستا و در کنار کارشناسان پهنه ها و شبکه مراقبت در مبارزه با سن غلات همکاری و مشارکت دارند.

مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی اراک نیز اعلام کرد: آموزشهای عملی و کارگاهی کارشناسان بسیجی در امر مبارزه با سن غلات با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی اظهار خاطرنشان کرد: این کارشناسان با حضور در مراکز و روستاها و مزارع و آموزش کشاورزان در کاهش میزان سن زدگی محصول گندم و جو (غلات) بیش از پیش باعث موفقیت طرح بسیج همگام با کشاورز باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات