فروتن در نشست حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد درنشست حوزه مقاومت بسیج مهدیه با تاکید براینکه مهمترین ظرفیت امید بخش انقلاب جوانان هستند، خاطر نشان کرد : راه حل تمام مشکلات در داخل کشور است.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۸۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نشستی سیاسی با حضور فرمانده پایگاهها و اعضای شورای حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در سالن جلسات حوزه برگزار گردید.
"فروتن" در این نشست در تشریح نکات کلیدی انقلاب, به مردمی بودن ,برپایی عدالت,تلفیق جمهوریت و اسلامیت اشاره نمود و انقلاب را مایه سربلندی اسلام و ایران عنوان نمود.
وی ثبات و امنیت ایران اسلامی ,پیشرفت علم و فناوری,مشارکت مردمی,ارتقا بینش سیاسی مردم,برپایی عدالت ,کم شدن فاصله طبقاتی,ایستادگی در برابر زورگویان و افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق را از برکات انقلاب برشمرد .
مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد با تاکید براینکه مهمترین ظرفیت امید بخش انقلاب, جوانان هستند ,خاطر نشان کرد : راه حل تمام مشکلات در داخل کشور است.
وی در تبیین "رونق تولید" به عنوان شعار سال 98 با اشاره به رکود اقتصادی شدید کشور ,اظهار داشت:ما می توانیم از ظرفیت های گسترده کشور مانند موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی,امکان دسترسی به کشورهای منطقه و بازار ازاد و نفوذ فرهنگی به منظور رونق اقتصادی کشور بهره ببریم .
سخنران نشست در ادامه وابستگی اقتصاد به فروش نفت,تبدیل شدن بانک ها به بنگاه ها و حجم زیاد نقدینگی در کشور و سرمایه گذاری ان در طلا و دلار به جای تولید سرمایه را از موارد مشکلات اساسی در اقتصاد کشور برشمرد و در ادامه درباره چالش های سیاسی کشور در سال98 مطالبی را بیان نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات