خبرهای داغ:
با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و کتابخانه مهر این شهرستان کارگاه سبک زندگی اسلامی با محوریت «مثبت اندیشی و زندگی معنوی» با حضور برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۸۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مریم السادات اقوامی، دکترای روانشناسی در کارگاه سبک زندگی اسلامی به میزبانی کتابخانه مهر با همکاری موسسه دارالقرآن کریم امام علی (ع)، ضمن تاکید به مثبت نگری و استفاده از تفکر مثبت و رشد معنویت در زندگی مشترک اشاره کرده و گفت: در دنیای مملو از مشکلات و افکار منفی، انسان‌های مثبت اندیش با انگیزه‌ای که دارند زندگیشان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و به سمت موفقیت گام بر می‌دارند.
وی با اشاره به اینکه انرژی‌های مثبتی مانند صبر، خوبی، محبت و عشق در مقابل کینه، دشمنی، رذالت و تاریکی قرار دارند، افزود: امواج مثبت انسان‌های پر انرژی را جذب می‌کند لذا کسانی که زندگیشان برپایه تفکر مثبت است احساس خوشبختی و رضایت قلبی بیشتری دارند.
اقوامی تصریح کرد: انسان‌هایی که با معنویت همراه هستند نور حقیقت بیشتری بر آن‌ها جاری است که این را می‌توانیم در زندگی افرادی که با معنویات و قرآن خو گرفته اند ببینیم که با توسل و توکل به نور ایمان اضطراب کمتری را تجربه می‌کنند.
همچنین وی با اشاره به سوره طلاق بیان کرد: این سوره، سوره خانواده معرفی شده است و در آیات ٢ و ٤ این سوره اشاره شده که خداوند به کسانی که مثبت می‌اندیشند نوید می‌دهد نجات از سختی و روزی از جایی که خدا می‌داند و تسهیل در کار و خداوند وکیل آن‌ها خواهد بود.
این کارگاه به همت موسسه دارالقرآن امام علی (ع)، همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه مهر شهرستان شاهرود برپا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها