خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: کار مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی مصداق جهاد فرهنگی در راه خداست و شما مجاهدان جهاد کبیر هستید چرا که بی هیچ مزدی و پاداشی مخلصانه در تلاش هستید.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۰۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

کار مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی مصداق جهاد فرهنگی در راه خداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در همایش حکمت مطهر در سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی و تقدیر از رابطین نمایندگی و مربیان و هادیان سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری مجاهدی بود که هر چه می‌گذرد ابعاد شخصیتی و عمق‌نگری و تفکرات ایشان بیش از پیش برای مردم آشکار می‌شود و این ایام که به نام ایشان نامگذاری شده بهانه‌ای است که بیشتر با آثار و تفکرات و شخصیت والای ایشان پی ببریم.

وی خطاب به مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی افزود: کار شما مصداق جهاد فرهنگی در راه خداست و شما مجاهدان جهاد کبیر هستید چرا که بی هیچ مزدی و پاداشی مخلصانه در تلاش هستید و با هیچ چیز نمی‌توان زحمات شما را جبران کرد و از زحمات شما تشکر کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در ادامه به تشریح وظایف و اقدامات حوزه نمایندگی در زمینه‌های مختلف در سال گذشته پرداخت و گفت: حوزه نمایندگی در سال گذشته فعالیت‌های متنوعی انجام داد که از جمله آن می‌توان به برگزاری دوره‌های تربیت تعالی برای پاسداران و سربازان و بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها و گردان‌ها که به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار شد، اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و کلاس‌های اخلاقی و سیاسی که هر هفته برای پاسداران برگزار می‌شود و پوشش و انعکاس خبری برنامه‌های ناحیه و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که توسط حوزه نمایندگی اجرایی شد.

برادر شهید «حجت‌الاسلام نادر عبادی‌نیا» شهید شاخص سال شهرستان همدان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته عقیدتی و برشمردن ویژگی‌های شهید مطهری گفت: همه شهدا شاخص هستند و اینکه هر سال یک شهید را به عنوان شهید شاخص انتخاب می‌کنند اقدام مبارکی برای شناخت بیشتر شهدا است.

حجت‌الاسلام عبادی‌نیا با بیان اینکه شهید «عبادی‌نیا» شخصیتی بسیار با تقوا بود، افزود: ایشان مزد تقوا و اعمال و عبادات خالصانه خود را از جانب خداوند با شهادت در راه خدا گرفتند.

وی تصریح کرد: هر کدام از شهدا به خاطر شاخص بودنشان خداوند آنها را برگزید و برای خودش انتخاب کرد.

در ادامه وصیت‌نامه شهید «حجت‌الاسلام نادر عبادی‌نیا» قرائت شد و از مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی، رابطین نمایندگی، فرماندهان حوزه فعال در برنامه‌های نمایندگی و مداحان تقدیر به عمل آمد و هدایایی از طرف حوزه نمایندگی ناحیه همدان به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات