کار جهادی سپاه در ساخت منازل سیل زدگان آغاز می شود

فرمانده تیپ حضرت علی اکبرگفت: سپاه با همتی جهادی دیگر به کمک دولت منازلی در شان مردم سیل زده سیستانی احداث خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۴۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

سرهنگ پرویز آبسالان، فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل با اشاره به این مطلب که سپاه در هیچ زمان و عرصه ای حمایتهای خود را از محرومان دریغ نمی کند، گفت: با بارشهای باران در ابتدای سال و جاری شدن سیلاب  در منطقه سیستان  و درگیر شدن 9 روستا از توابع شهرستان هیرمند، از ساعات اولیه این حادثه نیروهای بسیجی و سپاه وارد عمل شدند و توانستد مانع ایجاد خسارت بسیار به این منطقه شوند.

وی با تاکید بر این مطلب که مردم در کنار نیروهای بسیجی و پاسدار با اتحاد و همدلی و انسجام راه های ورود سیل به روستاها را مهار و از خسارتهای مالی احتمالی پیشگیری کردند افزود: چندین راه مواصلاتی در شهرستان هیرمند که بر اثر جریان آب تخریب شده بود با کمک سپاه ترمیم شد.

سرهنگ آبسالان ادامه داد: سپاه تمام عزم و اراده خود را جزم کرده تا در راستای آرامش و رفاه حال مردم سیل زده منطقه سیستان  با کمک دولت منازل تخریب شده سیل زدگان در 9 روستای هیرمند را آنگونه که در  شان مردم سیل زده سیستان است را  احداث کند.

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان در پایان اظهار داشت: منازل سیل زدگان توسز گروههای جهادی پاک سازی شده و هم اکنون سیل کمک‌های سپاه پاسداران که شامل سبد‌های غذایی و دیگر اقلام مورد نظر سیل زدگان است در مناطق سیل زده  شهرستان هیرمند در حال توزیع و اهدا به خانوادهای روستایی می‌باشد.
ارسال نظرات