معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در خرم‌آباد ساعت ۱۸ در حسینیه ثارالله سپاه برگزار می‌شود، گفت: امسال در بروجرد با همکاری صداوسیما و مسجد حضرت ولیعصر ساعت ۱۸ مراسم جزء خوانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۵۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

حجت‌الاسلام احمد غلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان با اشاره به اینکه چند برنامه در دستور کار اعزام روحانیون داریم اظهار داشت: یکی اصل بیان موضوع ماه مبارک رمضان، جایگاه رمضان و نقش  آن در تقویت بنیه دینی مردم، روحیه ایثار، تحمل و بردباری و بیانیه گام دوم انقلاب که مطالبه مقام معظم رهبری است که در دستور کار روحانیون اعزامی قرارگرفته تا به آن بپردازد.

وی با اشاره به طرح ترویج فرهنگ سفره ساده معنوی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: برنامه‌های قرآنی تلاوت قرآن، تفسیر قرآن و سخنرانی و مسابقات مختلفی در طول ماه مبارک انجام می‌شود تا از این ماه مبارک بهره‌گیری هر چه بیشتر از معنویات و معنویات ائمه طاهرین و مطالبات نظام مقدس جمهوری و رهبر معظم  انقلاب را داشته باشیم.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان بابیان اینکه امسال نیز برنامه جزء خوانی قرآن کریم را به‌صورت زنده داریم، تصریح کرد: با همکاری صداوسیما و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در خرم‌آباد و بروجرد این مراسم برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در خرم‌آباد ساعت 18 در حسینیه ثارالله سپاه برگزار می‌شود، گفت: امسال در  بروجرد با همکاری صداوسیما و مسجد حضرت ولیعصر ساعت 18  مراسم جزء خوانی برگزار می‌شود.

غلامی  با اشاره به اینکه جزء خوانی قرآن شهرستان خرم‌آباد در شبکه افلاک و مراسم بروجرد  در سیمای بروجرد به‌صورت زنده نمایش داده می‌شود. عنوان کرد: جزء خوانی و تفسیر  قرآن کریم در همه مناطقی که مراجع جمعه حضور دارند باکلاس تفسیر سوره احزاب  انجام می‌شود.

 

 

ارسال نظرات