خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهاوند:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهاوند گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای انسان است تا با استفاده از ظرفیت‌های این ماه خودسازی کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۵۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

ماه رمضان ماه خودسازی و قرب به خداوند استحجت الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای انسان است تا با استفاده از ظرفیت‌های این ماه خودسازی کنیم.

وی افزود: ماه رمضان که به عنوان بهار قرآن از آن یاد می‌شود ماه تقرب به درگاه احدیت است و بهترین فرصت است تا با آشنایی بیشتر با مفاهیم و دستورات قرآن در راه سعادت و تعالی نفس قدم برداریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند ابراز داشت: ما مسلمانان باید قرآن را در زندگی خود به عنوان شاخص قرار دهیم و در طول زندگی از آن بهره بگیریم.

وی ادامه داد: اگر بین انسان و قرآن جدایی افتد و با مفاهیم آن نا آشنا باشیم، نتیجه انحراف از دین و از صراط مستقیم خواهد شد.

دانیالی گفت: همانطور که امروزه خیلی از انسان‌ها و دولت‌ها به ویژه در منطقه‌ ما، تنها نام مسلمانی را به یدک می‌کشند و بر خلاف سفارشات قرآنی عمل می‌کنند و دست در دست دشمنان اسلام و مسلمانان به کشتار مردم بی‌گناه دست می‌زنند.

وی ابراز داشت: کسانی که داعش را به وجود آوردند و مردم را به قتل می‌رسانند هم‌آنهایی هستند بر علیه قرآن اقدام می‌کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری اشداء علی المؤمنین هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند در پایان اضافه کرد: امید است که طبق حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص)که می‌فرمایند ماه رمضان ابتدایش نعمت، وسطش رحمت و پایانش مغفرت است؛ بتوانیم در پایان این ماه پربرکت سربلند باشیم و مورد رحمت و مغفرت خداوند تعالی قرار بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات