در راستای گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی، گردهمایی سیاسی ویژه پایوران و سربازان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۷۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، در راستای گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی، گردهمایی سیاسی ویژه پایوران و سربازان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه برگزار شد.

حجت الاسلام جواد زارعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در این نشست، ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، اط شهید مطهری به عنوان عالمی اندیشمند و بابصیرت که به جوانان و نوجوانان زمان خود آگاهی می بخشید نام برد و گفت: سپاه در مدت 40 دهه افتخارات و پیشرفتهای بسیاری را بر اساس معنویت و به دست آورده است و اقتدار و صلابت سپاه سبب وحشت دشمنان و طراحی پروژه سپاه هراسی شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که حراست و پاسداری از انقلاب و ارزشهای دینی رسالت مهم و خطیر سپاه است، افزود: 12 اردیبهشت ، سالروز شهادت شهید مطهری است و علت نامگذاری این ایام به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج این است که  این شهید فرمانده شورای انقلاب فرهنگی و فرمانده جنگ نرم دشمن بود ودر راستای دفاع از عقیده‌ها  و ارزشها گام بر می داشتند.

حجت الاسلام زارع  هفته عقیدتی را  بهترین فرصت جهت  تبین اندیشه‌های شهید مطهری  برای نسل جوان به ویژ پاسداران و بسیجیان دانست و در پایان خاطرنشان کرد: این شهید والا مقام عمر با برکت خود را در راه  رسیدن به اهداف ناب  اسلام محمدی و اعتلای فرهنگ غنی اسلام و مبارزه برعلیه انحرافات فکری و اعتقادی سپری کرداست.
 
 
ارسال نظرات