فرمانده سپاه کردستان گفت: با صداقت به مردم استان می‌گویم انتصابات و جابجایی مدیران برای توسعه استان نیست بلکه این افراد با این دست کارها و دیگر کارهایی که ما مطلع هستیم، تلاش می‌کنند تا کردستان توسعه پیدا نکند.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۹۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمدحسین رجبی اظهار کرد: متاسفانه در این ایام البته از قبل هم شاهد برخی انتصاب‌ها هستیم که هیچ کدام از این انتصاب‌ها در راستای تقویت مدیریت و توسعه استان نیست این را تحقیقا همه نخبگان استان استحضار دارند.

وی افزود: در حقیقت کلیدواژه این تغییر و تحولات یک سری اهداف سیاسی است که برخی از مسوولان در استان دنبال این هستند که باید تاسف خورد، به جای اینکه افراد توانمند، شایسته و لایق را برای استان سرکار بیاورند تنها اهداف و عینکشون اهداف سیاسی خودشان است.

وی تصریح کرد: معمولا وقتی به جابجایی‌ها نگاه می‌کنیم هدف از جابجایی‌ها ارتقا از یک وضعیت ناراضی‌کننده و غیرمطلوب به وضعیت بهتر است شما به عنوان جامعه رسانه‌ای بررسی کنید که کدام یک از این جابجایی‌ها در استان در زمینه ارتقا وضعیت بوده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: آنچه مسلم است متاسفانه برخی از مسوولان این روال را دنبال می‌کنند.


وی ادامه داد: من همیشه با مردم استان با صداقت صحبت می‌کنم، به مردم استان می‌گویم اصلا این انتصابات در زمینه توسعه استان نبوده بلکه این افراد با این دست کار‌ها و دیگر کار‌هایی که ما مطلع هستیم در زمینه اینکه استان توسعه پیدا نکند تلاش می‌کنند و این جای تاسف دارد.

وی عنوان کرد: این مسوولان بومی استان هستند که این کار‌ها را دنبال می‌کنند البته اواخر هفته گذشته جمعی از بسیجیان همه جمع شده بودند و ابراز ناضایتی از این وضعیت نموده و حتی طوماری هم نوشته بودند که ما آن‌ها را آرام کردیم و گفتیم در یک روند آن‌ها را دنبال خواهیم کرد، چون این مسئله تازگی ندارد و طی چند سال گذشته این آقایان بار‌ها این روند را تکرار کرده‌اند.

سردار رجبی اذعان داشت: سپاه کاملا مخالف این رویه است و مطابق وظیفه ذاتی خود به موقع اقدام می‌کنیم، چون سپاه حافظ و پاسدار انقلاب است و ما برای خوشایند کسی از اقدامات خودمان در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد و به موقع اقدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: البته تذکرات لازم را به مسوولان داده‌ایم، مسوولانی که در زمینه تایید این افراد معلوم‌الحال این اقدامات را انجام می‌دهند تاسف می‌خورم و ظاهرا این افراد آرمان‌های شهدا را از یاد برده‌اند.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: این‌ها افرادی را به عنوان مسوول تائید می‌کنند که با آرمان شهدا و ارزش‌هایی که باید در استان جاری و ساری شود، سازگاری ندارند.

برخی جشنواره‌ها نباید اولویت استان باشد/ تلاش مسؤولان باید برای بهبود معیشت مردم باشد


وی تصریح کرد: کردستان یک استان فرهنگی، مهد هنر، موسیقی و فرهنگ است و به ویژه موسیقی اصیل است هم قبول قبول داریم و اینکه کردستان دارای افراد هنرمند قابل است هم کسی نمی‌تواند نادیده بگیرد، اما برخی برنامه‌ها در شرایط امروز این استان نباید اولویت مسوولان باشد.

سردار رجبی گفت: به صورت جاری قبول داریم و کم در حوزه فرهنگی اقدام صورت نمی‌گیرد و سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف مانند صداوسیما، ارشاد و ... مشغول هستند، اما اینکه اینگونه اقدامات الان اولویت استان باشد با توجه به اینکه اولویت‌های دیگری در این مقطع در کشور و استان وجود دارد و به آن‌ها توجه نمی‌شود غیر قابل قبول است.


وی تاکید کرد: تلاش مسؤولان باید برای بهبود معیشت مردم باشد، متاسفانه با وجود گرانی‌های سرسام‌آور هیچ اقدام کنترلی وجود ندارد، مسوولان به جای اینکه به این دغدغه‌ها و مشکلات اساسی مردم بپردازند و این حوزه را تکان دهند به برگزاری جشن و برنامه‌های غیراولویت‌دار می‌پردازند.


وی تصریح کرد: انتظار داریم مسوولان در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌زایی کار کنند و این حوزه در اولویت قرار دهند اگر کسی از دور به اینگونه تصمیمات نگاه کند اینچنین تصور می‌کند که هیچ مشکل دیگری در این استان وجود ندارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: این برنامه‌ها هم در جای خود برگزار شود هیچ مشکلی ندارد، اما باید براساس اولویت امروز مردم استان اقدام کرد.


استاندار دلیل درجازدن کردستان را می‌داند.


وی عنوان کرد: مسوولان استان، شخص استاندار دلیل این توقف و درجازدن و ضررکردن را می‌داند اینکه برخی از مسوولان در اینجا جا خوش کرده و تنها به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و کاری بلد نیستند.

وی افزود: تاسف می‌خورم که چرا کسی این آقایان که مانع توسعه و پیشرفت استان و موجب توقف و درجازدن در حوزه اقتصادی و معیشت شده‌اند عوض نمی‌کنند چرا که آمار‌های رسمی بیانگر قرارگیری کردستان در رتبه‌های آخر کشور است.


فرمانده سپاه کردستان اظهار داشت: اگر روح شهدا با ما حرف بزنند، به ما خواهند گفت، آیا ما خون دادیم که وضعیت مملکت را به این سمت و سو بکشانید؟
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات