استاندار مرکزی مطرح کرد:

باغ موزه دفاع مقدس استان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید

استاندار مرکزی گفت:هرچقدر بتوانیم این کنگره را باشکوه تر و آبرومند تر برگزار کنیم نام شهدای استان مرکزی در تاریخ ماندگار تر خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۲۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ استاندار مرکزی در در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت کنگره شهدای استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان آبروی شهدا،رزمندگان،جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس استان مرکزی است و باید در برگزاری آن توجه ویژه ای شود.

وی با تأکید بر اینکه هرچقدر بتوانیم این کنگره را باشکوه تر و آبرومند تر برگزار کنیم نام شهدای استان مرکزی در تاریخ ماندگار تر خواهد ماند افزود: اقتدار و عظمت نظامی مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از خون شهداست و باید در زنده نگه داشتن یاد و خاطر این عزیزان نهایت توجه را داشته باشیم.

استاندار مرکزی جانفشانی ها و فداکاری های رزمندگان استان مرکزی را سندی مهم و پرافتخار برای استان دانست و افزود: باید در نشان دادن این اسناد مهم به نسل جدید کوشا باشیم تا به خوبی این دستاوردها نشان داده شود.

آقازاده با بیان اینکه لازم است باغ موزه دفاع مقدس در ایام هفته دولت به بهره برداری برسد بیان داشت: به دلیل برگزاری کنگره شهدا در مهر ماه سال جاری باید تلاشمان بر این باشد که تا شهریور ماه کارهای تکیمیل موزه دفاع مقدس استان انجام شوند.

وی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی موظف به مشخص کردن وظایف دستگاه ها در امر برگزاری کنگره و تکمیل باغ موزه کرد و افزود: دستگاه ها و ادارت استان باید نهایت مشارکت را در این موضوع داشته باشند و نیاز است وظایف و مسئولیت های تمام اداره های استان مشخص شود تا میزان مشارکت آنها بالاتر برود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع باید صرفه جویی در تمامی امور را مد نظر داشته باشیم گفت: دوری از ریخت و پاش در دستور همه کارهایمان باشد و به دلیل اینکه اینجا نمادی از ارزش های دفاع مقدس است این موضوع باید بیشتر مورد توجه باشد.

آقازاده با بیان اینکه سال گذشته حدود 3 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده شده عنوان کرد: امسال هم یک مبلغ 1.5 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که باید این منابع به درستی مدیریت شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه ساختمان گالری موزه حساسیت زیادتری نسبت به دیگر بخش ها دارد گفت: اگر لازم است پیمانکاران این بخش سه شیفته در این مجموعه کار کنند تا زودتر به بهره برداری برسد.

وی کیفیت در کارها را لازمه اثربخشی آنها دانست و افزود: توجه به کیفیت کارهایی که انجام می شود حتما باید مورد توجه باشد چرا که این زحمات با این حجم هزینه ها در حال انجام هستند و نباید در شرایط سرما و گرما به تجهیزات و امکانات موجود آسیبی وارد کند و حتی ایمنی ساختمان باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی موضوع کیفیت در تأسیسات ساختمانی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: نیاز است از دستگاه های فنی و کارشناس در این موضوع کمک گرفته شود.

آقازاده در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری هرچه بهتر وظایف محوله بتوانیم نقش موثری در گرامیداشت یاد و خاطر شهدا داشته باشیم.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات