معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشورگفت: حفظ اشتغال،حفظ توان تولیدی صنایع و راهکارهایی عملیاتی برای بالابردن سطح توسعه از جمله محورهای مهم این برنامه ها در سال رونق تولید را از اهداف برنامه های وزارت کشور است.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۰۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بابک دین پرست معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور در جریان بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در ساوه با اشاره به برنامه های دولت برای تحقق شعار رونق تولید گفت: دولت در استای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال 98 به همه وزارتخانه ها ابلاغیه ای مبنی بر ارائه برنامه های خودشان برای تحقق شعار سال صادر کرد که همه موظف به ارائه برنامه های عملیاتی خود شدند.

معاون وزیر کشور حفظ اشتغال،حفظ توان تولیدی صنایع و راهکارهایی عملیاتی برای بالابردن سطح توسعه از جمله محورهای مهم این برنامه ها در سال رونق تولید را از اهداف برنامه های وزارت کشور دانست و افزود: وزارت کشور از اولین وزارتخانه هایی بود که برنامه های مشخصی را در جهت تحقق رونق تولید ارائه نمود که در رأس آن است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور کمک به واحدهای تولیدی که کمتر از ظرفیت خودشان انجام می دهند را در دستور کار این وزارتخانه دانست و بیان داشت: دولت تمام برنامه ریزی های خود را جهت تقویت تولید انجام داده است که یکی از آنها همین واحد تولیدی در شهرستان ساوه است.

دین پرست تلاش مجموعه استان مرکزی را در احیای واحدهای تولید قابل تقدیر دانست و افزود: با تلاش های مجموعه استانی و زحمات استاندار شاهد رفه مشکلات واحدهای نیمه تعطیل و یا غیر فعال در این استان بوده ایم.

وی با تأکید بر اینکه جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تلاش برای احیاء دیگر واحدها را از دیگر برنامه ها خواند و بیان داشت: استانداران موظف به اجرای سیاست های کلان دولت هستند که این استان در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور با بیان اینکه ظرفیت های قانونی قابل قبولی در کشور وجود دارد  دارد که یکی از آنها ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانها است تصریح کرد: این ستاد تاکنون نتایج خوبی را به همراه داشته است.

دین پرست در پایان خاطر نشان کرد: ستادها اختیار کامل را برای اینکه بتوانند موانع کامل واحدهای تولیدی را رفع کنند دارند و مشکلاتی چون امور مالیاتی،مباحث تأمین اجتماعی ،کمبود نقدینگی و بدهی ها به شرکت های آب،برق و گاز دارند را می توانند انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات