نماینده مردم محلات و دلیجان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانیه شورای عالی امنیت ملی لازم، ولی کافی نیست، گفت: این اقدام در واقع بد نبود به شرط آنکه در بازه زمانی 60 روزه که اعلام شد، حتما گام های بعدی آن را عملیاتی کنند.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه عده ای در داخل  از سر جهالت یا به عمد به عنوان پیاده نظام دشمن نقش ایفا می کنند، گفت: این عده، مردم را از سایه جنگ می ترسانند، در واقع آنان کسانی هستند که در میهمانی سفارت انگلیس حضور داشتند و با هم همفکر هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: انگلیسی ها در فریب کاری و خیانت ید طولایی دارند و همواره توطئه های خود را در این چهل سال علیه کشور انجام داده اند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه امروز آمریکائی ها در باتلاق افغانستان، عراق و سوریه گیر کرده‎‌اند، بیان داشت: آمریکائی ها با افتضاح و خفت از افغانستان بیرون آمدند، در عراق شکست سنگینی خوردند و در سوریه هم تمام نقشه های آنها شکست خورد.

حجت الاسلام سلیمی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی بدون تردید هم قدرتمندتر است و هم مردم پشتیبان انقلاب هستند، عنوان کرد: آمریکائی ها به شدت از درگیری با ایران هراس دارند و پیوسته اذعان دارند که به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

وی مذاکره در این شرایط را تسلیم و خفت برای کشور دانست و افزود: به نظر می رسد کسانی که به دنبال مذاکره برای دادن توان موشکی کشور هستند،  همان کسانی هستند که مردم را از سایه جنگ با آمریکا می ترسانند تا کشور را وارد چنین شرایطی کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت: این اقدام در واقع بد نبود به شرط آنکه در بازه زمانی 60 روزه که اعلام شد، حتما گام های بعدی آن را عملیاتی کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، بیانیه شورای عالی امنیت ملی را امری لازم دانست و گفت: این اقدام به تنهایی کافی نیست،  اقدام متقابل باید هم وزنِ رفتار دشمن در نظر گرفته شود و واکنش درخور واکنش های دشمنان باشد.

حجت الاسلام سلیمی در پایان با تأکید بر اینکه بدون شک و تردید برجام از سوی آمریکا و اروپا نقض شده است، خاطرنشان کرد: باید به قانون اقدام متقابل یا حتی بندهای مورد استناد شورای عالی امنیت ملی در بیانیه تکیه و آن را عملیاتی کرد؛ اینها اختیارات حداقلی برجام است که در دسترس داریم.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات