فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه گفت: طرح جهاد همبستگی در قالب هر مسجد یک خانه در راستای ساخت و تعمیر منازل سیل زدگان در شهرستان میرجاوه اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۶۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

سرهنگ پاسدار علیرضا زوری در گفتگو با خبرنگار بسیج در میرجاوه، گفت: اجرای طرح "هر مسجد یک خانه" در قالب  جهاد همبستگی ملی و با هدف کمک به سیل زدگان و  ایجاد آرامش روح و روان مردم آسیب‌دیده از سیل در شهرستان میرجاوه آغاز شده است.

وی افزود: سیل باعث  وارد آمدن خسارت و آسیب به زیرساخت‌ها، مزارع، منازل مسکونی و سایر بخش‌ها شده است،  و زندگی برحی از مردم را نابود کرده بر همین اساس ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در تلاش است تا از ظرفیت مساجد علما و معتمدین و افراد تاثیرگذار شهرستان استفاده کرده تا بخشی از آلام مردم را کم کند که این نهاد مقدس توانست و کمک‌های مردمی رابه منظور بازسازی مناطق سیل زده جمع آوری کند.

سرهنگ زوری بیان کرد: از آنجایی که سپاه پاسداران از آغاز سیل در عرصه خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان در مناطق حضور داشته و با موفقیت ایفای نقش کرده است، به منظور ارائه خدمت بی منت دیگری در اجرای طرح هر مسجد یک خانه نیز پیشگام  شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه ادامه داد: به منظور جبران خسارات وارد آمده به مردم سیل زده سپاه از  تمام ظرفیت موجود در میرجاوه اعم از ادارات و نهادها، علما، معتمدین، بزرگان و سران طوایف اهل سنت را بسیج کرده تا با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، در امر ساخت و ساز و اسکان مردم مناطق سیل زده مشارکت داشته باشند و این عمل نیک و خدا پسندانه با سرعت بیشتری انجام شود و مشکلات و سختی‌های مردم این مناطق کاهش یابد.

این مسئول اظهار داشت: در این راستا  اقدام اول از ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه آغاز و پاسداران این شهرستان ۶۰ میلیون ریال را جهت کمک به سیل زدگان جمع آوری کرده اند، از آغاز اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» تاکنون مبلغ ۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان برای کمک به مردم مناطق سیل زده جمع آوری شده است .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران افرادی دلسوز هستند که در سختی ها در کنار افراد مصیبت زده و حادثه دیده حضور دارند و امروز نمونه بارز این حضور و ایستادگی  مشارکت مردم و بسیجیان در اجرای این طرح  است که همچنان ادامه و تداوم خواهد داشت.
 
ارسال نظرات