خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد:

محرومیت‌زدایی از اولویت‌های گام دوم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به محرومیت‌های حاشیه استان، گفت: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های گام دوم انقلاب اسلامی است که از این طریق می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۸۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار فرماندهان ارتش در جنوب غرب، با اشاره به خدمات ارزنده ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال بعداز پیروزی انقلاب، اظهار داشت: ارتش به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت در ایران اسلامی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران با دفاع جانانه آزادسازی خرمشهر را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند، بیان کرد: ارتش در برخی از کشورهای برای ظلم علیه ملت خود به کار می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: مأموران انتظامی و نیروهای امنیتی در فتنه 88 باوجود آنکه از برخی فریب‌خوردگان کتک می‌خوردند اما حاضر به تعرض به مردم خود نبوده که این نیز بر ارزش آنها می‌افزاید.

وی عنوان کرد: اگر حمایت و پیوستن ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1357 از انقلاب وجود نداشت شاید شاهد رسیدن آن به این نقطه مطلوب نبودیم.

حجت الاسلام موسوی‌فرد از جمله اقدامات درخشان ارتش در دوران مختلف انقلاب را شتاب‌بخشی به پیروزی انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتش هیچگاه از فطرت خود زاویه پیدا نکرده و به مرز میان عدالت و نقطه مقابل آن آگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به محرومیت‌های حاشیه استان، گفت: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های گام دوم انقلاب اسلامی است که از این طریق می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی به حضور نزدیک به 400 نفر حاشیه‌نشین در سطح استان خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: در حالی که مجموع دیگر استان‌ها به 400 هزار نفر هم نرسد. با برنامه‌ریزی برای کاهش فاصله طبقاتی می‌توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به بهره‌مندی برخی از مناطق کم‌برخوردار خوزستان از منابع انقلاب اسلامی، بیان کرد: محرومیت‌های استان را باید در حد توان ریشه‌کن یا به حداقل رساند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظرات
پر بیننده ها