فرمانده سپاه امام سجاد(ع) خبرداد:

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان برگزار می شود

سرهنگ سالاری گفت: کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان دی ماه سال ۹۸ در بندرعباس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سرهنگ پاسدار « ایاذر سالاری »، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در گفتگو با خبرنگاران در بندرعباس از کنگره شهدا به عنوان بزرگترین برنامه فرهنگی استان هرمزگان نام برد و اظهار کرد: کنگره، فرصت بسیار خوبی در جهت معرفی شهدای استان هرمزگان در سطح ملی است.

 

وی با اشاره به اینکه هرمزگان در هر سه حوزه هوایی، زمینی و دریایی در دفاع مقدس نقش آفرین بوده است، افزود: هرمزگان در نبرد مستقیم با استکبار جهانی شهدایی دارد که مردم سراسر کشور در قالب کنگره ملی شهدا با این شهیدان والامقام آشنا خواهند شد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) به آثار و برکات کنگره ملی شهدا اشاره و عنوان کرد: به مناسبت برگزری کنگره هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان بنا داریم که عملیات اجرایی هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی بنا بر نیاز در مناطق محروم این استان آغاز کنیم.

 

وی همچنین از برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندی های دفاعی ارتش و سپاه به عنوان یکی دیگر از برنامه های کنگره ملی شهدای استان هرمزگان یاد کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی نیز در حاشیه این برنامه جهت تبیین فعالیت های صورت گرفته به آحاد مردم به ویژه جوانان راه اندازی خواهد شد.  

 

سالاری با بیان اینکه به دنبال اجرای یک کار متفاوت نسبت به سایر استان ها هستیم، تصریح کرد: نگاه ما نسبت به برپایی کنگره ملی شهدای هرمزگان این است که این کار مردمی انجام شود.

 

وی از هنرمندان و فعالان فرهنگی دعوت کرد که با هنر خود به ویژه در حوزه سرود، تئاتر، شعر و مقاله، سپاه امام سجاد(ع) را در بهتر برگزار کردن کنگره ملی شهدا یاری رسانند.

 

فرمانده جوان سپاه استان هرمزگان از راه اندازی ۱۵۰ صندوق قرض الحسنه در قالب طرح تحول محلات، تصریح کرد: مصمم هستیم که در راستای اشتغالزایی و رونق تولید بر تعداد این صندوق های قرض الحسنه در سطح استان بیفزاییم.

 

وی در خاتمه اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان هرمزگان پس از قریب به ۲۰ سال در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی ماه جاری با همکاری همه ادارات و نهادهای استان در بندرعباس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار