مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز مطرح کرد؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت : در راستای اجرای گام دوم انقلاب و توجه رهبری به منزلت جوانان بویژه سربازان جوان نخبه از طرح به کارگیری نخبگان جوان سرباز در سیستم مدیریتی سپاه استان حمایت و به آن جامه عمل می پوشانیم .
کد خبر: ۹۱۳۷۰۰۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز از برگزاری کلاس های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج بازدید کردند.

وی در این بازدید از سه کلاس پایوران برادر و پایوران  خواهر و سربازان وظیفه در سه ساختمان مجزا بازدید انجام دادند و از همه عزیزان خواستند که از برکات ماه مبارک وکلاسهای قرآن کمال بهرمندی را داشته باشند و این فرصت الهی را مغتنم بشمارند و تمامی نفرات حضوری حداکثری در کلاس های ماه مبارک رمضان را داشته باشند.

لزوم حمایت از نخبگان جوان سرباز در سیتم مدیریتی سپاه استان

سربازان وظیفه در این بازدید شرایط نگهبانی و وضعیت معیشتی سخت سربازان بویژه سربازان متاهل و کمبود سرباز و نحوه توزیع سربازان  را با ایشان در میان گذاشتند و خواستار رسیدگی و تسهیل شرایط ادامه خدمت توسط فرماندهان و مسئولین شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز  از سربازان خواستند که بصورت حضوری و یا مکتوب مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند و در هفته یک روز می توانند  با ایشان می توانند دیدار داشته باشند.

لزوم حمایت از نخبگان جوان سرباز در سیتم مدیریتی سپاه استان

حجت الاسلام یوسفی در این بازدید اظهار داشت : در راستای اجرای گام دوم انقلاب و توجه رهبری به منزلت جوانان بویژه سربازان جوان نخبه از طرح به کارگیری نخبگان جوان سرباز در سیستم مدیریتی سپاه استان حمایت و به آن جامه عمل می پوشانیم .

وی ضمن دیدار چهره به چهره با سربازان از قسمت‌های مختلف سپاه ناحیه امام حسین (ع) ، اعم از آسایشگاه، غذاخوری، کتابخانه و ... بازدید کرد.

لزوم حمایت از نخبگان جوان سرباز در سیتم مدیریتی سپاه استان

بنابر این گزارش این بازدید در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری درباره‌ اهمیت ویژه به سربازان، نیروهای وظیفه و توجه به مسائل اعتقادی، دینی انجام شد.

 

 

خبرنگار:کوثری منش

ارسال نظرات
پر بیننده ها