خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
با انتخابات در هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس؛
طی مراسمی رؤسای مجمع عالی قشر بسیج رسانه فارس و همچنین رئیس هیئت اندیشه ورز این سازمان انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۴۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم انتخابات رؤسای مجمع عالی قشر بسیج رسانه فارس و رئیس هیئت اندیشه‌ورز این سازمان با حضور گسترده مسئولان و سردبیران رسانه‌های مكتوب و فضای مجازی این استان در شیراز برگزار شد.

در این مراسم فاطمه خسروپور به عنوان رئیس مجمع عالی قشر بسیج رسانه فارس و رضا جاویدی به‌عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز این سازمان از سوی اعضا انتخاب شدند.

رئیس مجمع عالی قشر بسیج رسانه فارس انتخاب شد

مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در این مراسم ضمن تقدیر از عملكرد رسانه‌های مختلف این استان گفت: بحمد الهی رسانه‌های استان فارس نسبت به سایر استان‌ها كمترین حاشیه و آسیب‌ها را دارند.

وی با اشاره به مقام‌آوری سه نفر از اصحاب رسانه این استان در جشنواره سال گذشته ابوذر در سطح كشور تأكید كرد: این مسئله نشان از پتانسیل بسیار بالای اصحاب رسانه فارس است و انتظار می‌رود در سال جاری نیز اصحاب رسانه حضور بیشتری در جشنواره ابوذر داشته باشند.

اژدری در ادامه سخنان خود به شرایط كنونی و همچنین در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس در سال جاری اشاره كرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و مشكلات كنونی اهمیت كار رسانه‌ها چندین برابر می‌شود كه باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

وی با تأكید بر اینكه كسانی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا كنند كه متناسب با شاخص‌های انقلابی باشند، گفت: مسلماً اصحاب رسانه نقش مهمی در كمك به مردم برای انتخاب اصلح ایفا می‌كنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس همچنین به انتخابات مجمع عالی قشر و هیئت اندیشه‌ورز این سازمان نیز اشاره كرد و افزود: تلاش می‌كنیم تا در هیئت اندیشه‌ورز از نیروهای جوان استفاده كنیم.

رضا جاویدی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه فارس نیز پیش از این به بیان گزارش عملكرد این سازمان در سالی كه گذشت پرداخت و گفت: بحمد الهی تاكنون موفق به راه‌اندازی ۱۴ كانون بسیج رسانه در شهرستان‌های استان شده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار