اعتکاف دانش آموزی ویژه دانش آموزان کلاس هفتم تا مقطع دهم به همت بسیج دانش اموزی ناحیه سه مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۹۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بسیج دانش آموزی ناحیه سه برنامه اعتکاف دانش آموزی را در نظرگرفته است که ۹۵ نفر از دانش آموزان کلاس هفتم تا مقطع دهم در این اعتکاف شرکت کردند.

برنامه‌های این اعتکاف مبتنی بر مخاطب شناسی با تیم فرهنگی و تیم تحقیقاتی و تیم اندیشه ورزی است که قبل از اینکه هر برنامه اجرا بشود، در جلسه مطرح و توسط نمودار مخاطب ارزیابی کرده و نسبت به آن مخاطب برنامه ریزی شده است. در این برنامه ها؛ استاد، ساعت و مبحث‌ها در نظر گرفته شده است.

اسماعیل زاده مدیر اجرایی برنامه اعتکاف اظهار کرد: بدلیل همزمانی برنامه اعتکاف با بازه امتحانات برنامه به طوری تنظیم شده که فضای معنوی، عملی، اخلاقی داشته باشیم که دانش آموزان از فضای تحصیل عقب نمانند و با گنجاندن برنامه‌هایی مثل هئیت‌های مذهبی، حلقات معرفت اخلاقی، جلسات پرسش و پاسخ، کلاس‌های رفع اشکال توسط سه استاد زبان، ریاضی، فیزیک، جلسات مشاوره تحصیلی، طب سنتی و سبک زندگی اجرا شد.

اسماعیل زاده با اشاره به هدف اعتکاف که " گذشتن از همه مسائل دنیایی و تنهایی برای رسیدن به تفکر است " گفت: در این برنامه هرچیزی که مخل سکوت بود تعطیل شد.گوشی هوشمند نیز ممنوع بود تا خروجی مد نظر را بدست آوریم.

وی  با اشاره به اینکه هئیت همبستگی عنوان برنامه ایست که در آن عهدی می‌بندیم که نسبت به گناهان بی تفاوت نباشیم افزود: دانش آموزان همچون مبلغانی هستند که عهد همبستگی را در مدارس تبلیغ می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها