نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اولین چیزی که در مقابل ترفند و هجمه دشمن نیاز داریم دیپلماسی عمومی است و انتظار می‌رود دستگاه قضا در راستای تقویت آن تمامی تلاش خود را به کار گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۸۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

اولین چیزی که در مقابل ترفند و هجمه دشمن نیاز داریم دیپلماسی عمومی است/حیثیت و آینده کشور در دست دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری استان اردبیل، اظهار داشت: اولین چیزی که در مقابل ترفند و هجمه دشمن نیاز داریم دیپلماسی عمومی است و انتظار می‌رود دستگاه قضا در راستای تقویت آن تمامی تلاش خود را به کار گیرد.

امام جمعه اردبیل گفت: عنصر دوم امنیت قضایی در کشور است و متاسفانه در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم که لازم است دستگاه قضا مداخله جدی داشته باشد؛ هزاران راهکار برای صیانت قضایی طرح شده است و این در حالی است که باید دستگاه قضا در روند تنظیم قرارداد‌ها بازنگری کند.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اینجا باید پرسید مراجع رسیدگی کجا هستند و چرا اقدامی پیش نمی‌برند و این در حالی است که باید به ۴۰ سال گذشته نگاه کنیم و مشکلات و معایب بررسی شود و تمامی ارکان جامعه در شان انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه اردبیل گفت: ما شاهد پرونده‌های انباشته قضایی که گفته می‌شود متجاوز از ۱۶ میلیون است، هستیم و این شایسته کشوری اسلامی نیست؛ و اطاله دادرسی باید به تدبیر دستگاه قضا حل و فصل شود.

عاملی با بیان اینکه، حیثیت و آینده کشور ما در دست دستگاه قضایی است اظهار کرد: ما در خصوص فرهنگ کمکاری داریم و دستگاه قضا باید تلاش خود را برای تربیت صحیح نسل آینده به کار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید به اقدامات درخور دستگاه در استان اردبیل خواستار توجه به ضرورت‌ها به ویژه در راستای رونق تولید و اشتغال و فرهنگ‌سازی شد.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل تمامی مسئولان به فکر مصالح عالیه نظام و پیشرفت استان هستند، افزود: این روحیه باید هر چه بیشتر تقویت شده و به ویژه با هدف رونق بخش‌های مختلف استان مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات